Dragreisa taisnē tiekas Turbo S, GT2 RS un GT3. Kurš Porsche uzvarēs? (1)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Britu YouTube kanāls carwow salīdzināja trīs līdzīgu, bet tai pašā laikā atšķirīgu Porsche 911 dinamiku — jaunais Turbo S superauto tika salīdzināts ar iepriekšējās paaudzes GT2 RS un pašreizējo 992 GT3. Visas trīs kupejas, kam ir spēcīgi sešu cilindru dzinēji, sacentās ceturtdaļjūdzes distancē, paralēlajā braucienā ar startu no 50 jūdzēm stundā (80 kilometri stundā), bet pēdējā testā tika noskaidrota automobiļu bremžu efektivitāte, bremzējot no 100 jūdzēm jeb 161 kilometra stundā.

Porsche 911 GT3 (992) debitēja vēlāk nekā tā konkurenti. Ar 1435 kg tas ir trīsvienības vieglākais un arī lētākais superauto. Zem motora pārsega atrodas atmosfēriskais 4,0 litru dzinējs ar 510 zirgspēkiem un 470 Nm griezes momentu. Vilce tiek pārnesta uz aizmugurējo asi caur 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.

Pašreizējam Porsche 911 Turbo S ir 3,75 litru biturbo bokserdzinējs ar 650 zirgspēkiem un 800 Nm griezes momentu. Tam ir astoņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba, četru riteņu piedziņa un superauto sver 1640 kilogramus.

Pēdējā Porsche 911 GT2 RS paaudze tika ražota aptuveni divus gadus, un kupeja ar Weissach pakotni ir dārgākais no trim sprinteriem. Aizmugurējo riteņu piedziņas auto ar 3,8 litru 700 zirgspēku (750 Nm) turbodzinēju sver 1470 kilogramus.

Ceturtdaļas jūdzes distancē ātrāko Porsche 911 no lēnākā šķīra nieka 0,8 sekundes, turpretī efektīvāko bremžu īpašnieku noteikt neizdevās. Pusjūdzi garajā skrējienā ar lidojošo startu retais Porsche ar Weissach pakotni izrādījās nepārspējams un superauto priekšrocība izrādījās nenoliedzama.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu