Noskaidrots, kā dēļ uz Rīgas apvedceļa izbira baļķu krava un izveidojās milzu sastrēgums (5)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Piektdien kilometriem garš sastrēgums izveidojās uz Rīgas apvedceļa starp Jelgavas šoseju un tā dēvēto Ķekavas apli. Tā cēlonis izrādījās lietuviešu baļķvedējs, kuram neplānoti nostrādāja avārijas bremzēšanas sistēma un krava izbira uz šosejas netālu no Jaunsila.

Kā vēsta TV3 raidījums Degpunktā, lielam skaitam autobraucēju savus plānus piektdien nācās pārcelt par stundu, pusotru, jo abos virzienos bija bloķēts Rīgas apvedceļa posms starp Bauskas un Jelgavas šosejām. Nepatīkamās situācijas cēlonis izrādījās lietuvieša Romasa vadītais Mercedes baļķvedējs, kurš autonomi noreaģēja uz priekšā strauji bremzējošu vieglo auto un aktivizēja ārkārtas bremzēšanas sistēmu.

Romass saka, ka pats būtu bremzējis lēni un vienmērīgi, taču vilcējam uzstādītā atbalsta sistēma uzskatīja, ka draud sadursme un rīkojās agresīvāk.

Foto: Ekrānuzņēmums no Degpunktā sižeta

Rezultātā daļa no baļķiem izbira grāvja pusē, taču daļa nonāca uz brauktuves. Kā jau uz lielceļa, satiksme bija visai intensīva un tobrīd pretējā virzienā brauca cits kravas auto, kas šķēršļus nespēja apbraukt un tiem uztriecās. Arī Volvo bija aprīkots ar ārkārtas bremzēšanas sistēmu, tāpēc arī tas nekontrolēti apstājās. Sadursmes sekas gan nebija tik smagas kā tad, ka vilcēja vietā būtu vieglais auto, uzskata Romass.

Kopš brīža kad uz apvedceļu atbrauca likumsargi un izdarīja visus nepieciešamus mērījumus, pagāja apmēram divdesmit minūtes. Romass saka, ka šoreiz ceļš bija sauss un tīrs, taču incidenta risku samazinātu apstāklis, ja brauktuve būtu nedaudz slidenāka, proti riepām nebūtu tik laba saķere ar asfaltu, auto tik strauji neapstātos un baļķi neizbirtu.

Vairāk skaties raidījuma Degpunktā sižetā.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu