Darba auto. Pirkt vai īrēt?

FOTO: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Pirkt vai īrēt? Aktuāls jautājums, kad jāizvēlas uzņēmuma auto. Šodien iepazīsimies ar uzņēmumu, kas savus auto iegādājies, izvēloties pilna servisa nomu.

"Luna Group ir viens no vadošajiem tehniskās tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā un Baltijā. Mūsu kompānija pārstāv 500 brendus - auto, moto, koka un metālapstrāde. Luna Group veikalā atrodami personīgie aizsardzības līdzekļi, darba apģērbs, profesionālie instrumenti un vēl daudz kas cits," stāsta Reinis Rozenblats, Luna Group Latvia SIA pārdošanas vadītājs.

Pēc viņa teiktā, pamata darbs ir biznesa klienti. "Ir arī prasīgi amatnieki, kam spējam nodrošināt visu darbam. Prasīgi klienti prasa arī nopietnu attieksmi un uzticamu autoparku."

Reinis Rozenblats: "Pašlaik izmantojam vidējās klases automašīnas, pārsvarā universāļus, lai nodrošinātu mazu kravu piegādi.

Taču nesen Luna Group sākusi izmantot SUV tipa automašīnas, piemēram, Škoda Kodiaq. Tas ir augstāks un robustāks par vieglajām automašīnām, tāpēc noder klientu sasniegšanai attālākās Latvijas vietās.

Pluss arī tas, ka var uzlikt sakabes āķi, izmantot piekabi, transportēt lielāka izmēra preces. Un šoreiz Luna Group izlēmusi jaunās Škodas nomāt.

Reinis Rozenblats: "Autoparka uzturēšanai izmantojam pilna servisa nomu, kas ļauj saprast izmaksas, koncentrēties uz darba pienākumiem un nedomāt par riepu maiņu."

Škoda Kodiaq Sportline ar 1,5 litru benzīna turbodzinēju Luna Group izmēģinājuši un izvēlējušies paši. Tālāk vien atlicis vienoties par nomas nosacījumiem. Nākamais solis - aizejam uz Mobire, izstāstām, ko vajag. Komplektācija utt., periodi, nobraukumi, tad saņemam piedāvājumu un sadalījumu pa mēneša maksājumiem.

Šīs mašīnas gadījumā ir 3 gadi, 36 mēn, mēneša maksājums ir 460 eiro bez PVN. Lai gan Kodiaq ir samērā liels krosovers, tā izmaksas ir salīdzināmas ar līdzvērtīga izmēra sedanu.

Reinis Rozenblats: "Mums autoparkā ir arī Passat līdzīgā komplektācijā. Šai automašīnai izmaksas ir mazākas."

Agrāk tieši paaugstinātas izmaksas atturēja uzņēmumus no SUV tipa transportlīdzekļu iegādes ierasto sedanu vai universāļu vietā. Tagad tā vairs nav, un savi nopelni tur ir arī pilna servisa nomai.

Reinis Rozenblats: "SUV tipa autotransports kļūs populārāks. No izmaksu viedokļa atšķirības no vidējās klases auto vairs nav tik lielas. Līdz ar to SUV noteikti ir nākotne Latvijā un visā pasaulē."

Bet vai nākotnē benzīna auto vietā šeit būs elektromobilis? Izrādās, ir domāts arī par to!

Reinis Rozenblats: "Viņš jau varēja būt. Tā kā piederam Skandināvijas kompānijai, ārpus Latvijas kolēģi to lieto. Ne tik tālā nākotnē arī Latvijas uzņēmuma daļa to izmantos. Pašlaik infrastruktūra nav pietiekama."

Uz augšu
Back