Uz autoceļa pirms lidostas uz laiku mainīs satiksmes organizāciju

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Google Maps

Turpinoties dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvdarbiem, no pirmdienas uz autoceļa P133 jeb Jūrkalnes ielas turpinājuma pirms lidostas "Rīga" uz laiku tiks mainīta satiksmes organizācija, informēja lidostas dzelzceļa stacijas un saistītās infrastruktūras būvnieka "B.S.L. Infra" pārstāvji.

Autoceļa posmā tiks samazināts braukšanas ātrums un vienā posmā slēgta viena brauktuves daļa, satiksmi novirzot pretējā brauktuvē. Piekļuve lidostai joprojām tiks nodrošināta, taču autovadītājiem jārēķinās ar lēnāku satiksmi tieši pirms iebraukšanas lidostā.

"B.S.L. Infra" izpildkomitejas locekle Maija Baltgalve norāda, ka, attīstoties "Rail Baltica" projektam pie lidostas "Rīga", būvlaukums kļūst ievērojami lielāks, tāpēc autovadītāji un gājēji ir aicināti būt saprotošiem šo pārmaiņu laikā.

Aprīļa sākumā plānots veikt inženierkomunikāciju izbūvi. Lai mazinātu būvdarbu ietekmi uz satiksmi, darbi tiks realizēti posmos. Sākotnēji darbi noritēs vienā brauktuves pusē, slēdzot brauktuvi virzienā no lidostas. Pēc tam tos veiks otrā ceļa pusē, satiksmi pārvirzot uz pretējo brauktuvi. Pēc darbu pabeigšanas uz P133 ceļa tiks atjaunots brauktuves segums un iepriekšējā satiksmes organizācija.

Savukārt jau no 30.marta ir mainīta satiksmes organizācija Biroju ielā no P2 stāvlaukuma iebrauktuves līdz viesnīcai "Sky High". Satiksmes un gājēju kustības organizācija tiks nodrošināta pa pagaidu ceļu, un tā būs spēkā līdz minētā Biroju ielas posma rekonstrukcijas pabeigšanai šī gada novembrī.

Provizoriski aprīļa beigās uz mēnesi tiks pārvietota 22.autobusa pietura virzienā uz Rīgas centru. Izmaiņas nebūs būtiskas un nesagādāšot liekas neērtības pasažieriem.

Atbilstoši projektam šī gada otrajā pusē plānots pakāpeniski pārvirzīt transporta plūsmas pa jaunajiem piebraukšanas ceļiem, slēdzot transporta kustību uz esošā autoceļa P133 posmā no krustojuma ar Ziemeļu ielu līdz lidostai "Rīga".

Pilnsabiedrība "B.S.L. Infra" sastāvā ir Austrijas uzņēmums "Swietelsky", kā arī Latvijas būvniecības uzņēmumi - ceļu būves firma SIA "Binders" un AS "LNK Industries". "Rail Baltica" būvniecības darbus lidostā "Rīga" plānots veikt secīgi piecos posmos - līdz 2025.gada decembrim.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu