Maskavā sākta pret nacismu vērsta un zviedru “nacistus” atmaskojoša vides reklāmas kampaņa sabiedriskā transporta pieturās. Tajā tiek izmantotas ievērojamas zviedru vēsturiskas personas - bērnu grāmatu rakstniece Astrīda Lindgrēna, uzņēmējs un IKEA dibinātājs Ingvars Kamprāds, kinorežisors Ingmars Bergmans un Zviedrijas karalis Gustavs V, un tajā izmantoti citāti un frāzes no šo personību rakstiem un runām, kas liecinot, ka viņi esot nacisti. Iemesli šādai nomelnošanas uvertīrai varētu būt divi: Zviedrijas aktīvais atbalsts Ukrainai, bēgļu pieņemšana un vēlme iestāties NATO. Lai pakļautu tautu, ir jākompromitē tās zvaigznes.

Masu publikai patīk uzzināt „sliktas lietas“ par populāriem cilvēkiem, un šie izdomātie meli reizēm pielīp ciešāk nekā labie darbi. Tagad pēkšņi Karlsona, Pepijas un Brāļu Lauvassiržu autore izrādās „apkarojama naciste“, nevis cienījama rakstniece, pilsoniski aktīvs, nesavtīgs cilvēks, kas visu savu honorāru summu ieguldīja bērnu slimnīcas būvniecībā Stokholmā. Tā arī visu mūžu nodzīvojot pieticīgā dzīvoklītī trešajā stāvā. Taču aktīvisti Maskavā ir sākuši Zviedrijas kampaņu, un būs ļaudis, kas uz šo „mēslu dušu“ pavilksies un „pacepsies" izraisītajā melu kampaņas smakā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X