Papildinot sociāli atbildīgu uzņēmumu pulku, nesen dienas gaismu ieraudzījusi jauna interneta iepirkšanās platforma «A kind». Jautāsiet, ar ko tad šī ir īpaša? Pirmkārt jau ar galveno ideju, kas nudien ir cēla - daļu ienākumu atdot tiem, kam tas šobrīd ir ļoti nepieciešams. Otrkārt - atbalstīt savējos talantus un popularizēt Latvijas dizainu. Un, treškārt, aiz šī zīmola stāv kāds gaišs un starojošs cilvēciņš, kam nudien rūp un kurš vēlas redzēt pasauli labāku, - Evita Gribuste.
Pastāsti, kāds bija visa sākums - kā tev radās ideja par savu zīmolu!
Ideja par zīmolu radās visai nejauši un patiesībā vienkārši. Pēc diviem projektiem, kam nebija lemts izdoties, es, nesen palaidusi otru bērnu bērnudārzā, pie sevis domāju, ka gribētu radīt kaut ko savu. Izveidot ko tādu, kas sniedz labumu gan man un manai ģimenei, gan apkārtējiem.
Kad kopā ar palīgiem sākām domāt par uzņēmuma stratēģiju un vērtībām, tad nosaukuma idejas saistījās ar kopā būšanu, tādu "ķēdes reakcijas palīdzēšanu viens otram".
Mēs radām kvalitatīvu un foršu lietu, cilvēks to nopērk sev un nēsā, veicinot zīmola atpazīstamību, kā arī ar savu pirkumu ir ziedojis daļu naudas un palīdzējis citiem. Tādējādi palīdzēšana ir kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
Zīmola nosaukums ir "A kind..." - kā tas dzima?
Nosaukums beigās aizceļoja laipnības, unikalitātes un vienotas sabiedrības virzienā. "A kind" nozīmē gan unikalitāti, gan būšanu tādam kā citi. Tas ļoti saskanēja ar domu, ka
palīdzam cilvēkiem, kurus joprojām nereti sabiedrība uzskata par citādiem.