Noskaidroti reklamētākie zīmoli Latvijas interneta lietotāju datoros augustā

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Shutterstock

Jūnijā reklamētākais zīmols Latvijas interneta lietotāju datoros bija mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Lidl", kura reklāmas sasniegušas 505 360 jeb 46,33% Latvijas interneta lietotāju jeb "Real Users" no datora, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" apkopotā interneta reklāmu kampaņu monitoringa rīka "AdReal" dati.

Otrajā vietā ierindojusies lidsabiedrība "airBaltic", kuras interneta reklāmas sasniegušas 489 920 lietotāju no datoriem jeb 44,92% Latvijas interneta lietotāju, savukārt uz topa trešo vietu ieņem mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Rimi", kura reklāmas augustā parādījušās 479 440 interneta lietotāju datoros jeb 43,95% "Real Users".

Augustā ceturtajā vietā ierindojies "Maxima", kuras reklāmas sasniegušas 452 000 lietotājus, bet piektajā vietā bija "Pērc un Pārdod" ar 438 200 "Real Users". Sestajā vietā augustā bija "Tele2" ar 432 920 lietotājiem, bet septītajā vietā ierindojās "Euronics" ar 427 280"Real Users".

Augustā topa astotajā vietā ierindojies "RD Electronics" ar 427 280 "Real Users", bet "Bite" ar 425 560 "Real Users" ir devītais populārākais zīmols pēc displeja reklāmu sasniegto lietotāju skaita.

"Top10" noslēdz "Swedbank", kuras reklāmas sasniegušas 424 000 lietotāju.

Datos par video reklāmām pirmajā pozīcijā ierindojas "Swedbank" ar 425 040 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola video reklāmas. Otrajā vietā ierindojas "Tet" ar 294 320 "Real Users", bet pirmo trijnieku noslēdz "Optibet", kas kā video kreatīvi parādījušies 233 960 000 lietotājiem. Ceturtajā vietā ierindojās "airBaltic" ar 228 280 "Real Users". Pagājušajā mēnesī video reklāmu "Top 10" piektajā pozīcijā ierindojās "Kurši" ar 220 240 lietotājiem.

Apskatot topa zīmolu rādītājus pēc "eQ Ad Contacts" jeb reklāmas kontakta kvalitātes rādītāja, vairāk nekā viena miljona kontaktu pagājušā mēnesī uzrādījuši mazumtirgotāji "Rimi" un "Lidl". Šo rādītāju veido četri elementi - reklāmas veids, kontakta ilgums, reklāmas izmērs un vienlaicīga citu reklāmu klātbūtne lietotāja logā.

"Gemius AdReal" sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap četri miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunas displeja un 5000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs - telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem - reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu