Dānijas lielākais telekomunikāciju operators TDC ir piedzīvojis masveida traucējumus, kas tūkstošiem klientu liedza veikt zvanus, to skaitā ārkārtas zvanus uz 112. Par to ziņo laikraksts “The Copenhagen Post”. Lai sazvanītu policiju vai neatliekamo palīdzību, no tālruņiem jāizņem SIM karte.
Dānijas lielāko telekomunikāciju operatoru pēc programmatūras atjauninājuma piemeklē lielas problēmas
Problēma radās pēc kļūmes programmatūras atjauninājumā. Funenas salas policija aicināja iedzīvotājus sazināties ar patruļdienestiem tieši vai izmantot citu operatoru tīklus, raksta izdevums.
TDC nācās pārslēgties no 4G uz 2G.
Lai sazinātos ar ārkārtas dienestu 112, klientiem ieteikts izņemt no tālruņa SIM karti un tad zvanīt bez tās.
til TDC-kunder: Har man brug for at komme i kontakt med 112 kan man tage simkortet ud af telefonen, så kan man alligevel ringe op til 1-1-2.
— Trine Maria Ilsøe (@trilsoe.bsky.social) November 28, 2024 at 4:43 PM
[image or embed]
Tiek ziņots, ka TDC strādā pie problēmas novēršanas, taču nav skaidrs, cik ilgā laikā izdosies atjaunot normālu sakaru darbību. TDC Net komunikāciju vadītājs Lase Bjerre Sorensens ceturtdienas pēcpusdienā sacīja, ka problēmas drīzāk norāda uz tehnisku kļūdu uzņēmumā, nevis kaut ko ārēju.
“Kiberdrošības centrs” savā tīmekļa vietnē raksta, ka TDC ceturtdien nebija iemesla uzskatīt, ka traucējumus “varētu izraisīt kiberuzbrukumi”.
Medijos izskan pieņēmums, ka normālā darba režīmā telekomunikāciju uzņēmums spēs atgriezties tuvāko 24 stundu laikā.