Macijevskim ir ilggadīga pieredze vadošos amatos finanšu jomā, kā arī pieredze transporta nozarē. No 2017.gada Macijevskis ir SIA "IQ Capital" valdes loceklis un partneris, no 2022.gada - CSDD padomes loceklis, bet no 2024.gada - "Latvijas pasta" pagaidu padomes loceklis. Pirms tam, no 2017. līdz 2023.gadam, viņš ieņēma finanšu direktora amatu uzņēmumā "HansaMatrix", savukārt no 2009. līdz 2016.gadam bija lielo uzņēmumu apkalpošanas daļas vadītājs AS "Citadele banka".
Macijevskim ir maģistra grāds starptautiskajā ekonomikā, kas iegūts LU, kā arī ekonomikas un biznesa vadības bakalaura grāds, kas iegūts Rīgas Ekonomikas augstskolā.
PV padomes locekļi tika izraudzīti konkursa kārtībā. Konkursā uz trīs padomes locekļu amatiem pieteicās 77 pretendenti.
SM valsts valsts sekretāra vietniece Inguna Strautmane norāda, ka jaunievēlētajai PV padomei operatīvi ir jāiesaistās stratēģisku lēmumu virzīšanā, tostarp ir jāizstrādā darbības stratēģija nākamajam periodam, kā arī jāvada un jāuzrauga iespējamie riski, kas saistīti ar pasažieru pārvadājumu nepārtrauktības nodrošināšanu.
LETA jau ziņoja, ka 2024.gada 24.janvārī jauno elektrovilcienu "Škoda" radītās pasažieru pārvadājumu krīzes dēļ nolēma atkāpties PV padome - Sandis Šteins, Inta Liepa un Imants Paeglītis.
Pēc tam tika apstiprināta kompānijas pagaidu padome. Par pagaidu padomes priekšsēdētāja iecēla AS "Sakret Holdings" padomes priekšsēdētāja vietnieku Arti Grinbergu, savukārt par padomes locekļiem iecēla SM Aviācijas departamenta direktoru Artūru Kokaru un uzņēmēju Ozolu.
Jau ziņots, ka 2023.gada decembra vidū PV sāka pasažieru pārvadājumus ar jaunajiem Čehijas uzņēmuma "Škoda Vagonka" ražotajiem elektrovilcieniem. Pirms tam vilcieni tika ilgstoši testēti un izmēģināti Latvijas dzelzceļa infrastruktūrā. Neraugoties uz to, jaunos vilcienus 2023.gada decembrī un 2024.gada janvārī regulāri piemeklēja dažādas ķibeles.
Pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražotie jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti 2022.gada jūnijā. Pagājušā gada septembrī Latvijā bija nogādāti visi 32 jaunie elektrovilcieni. Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.
PV ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš PV 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.