Suzuki Swift Sport - mazauto ar rallista gēniem (4)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ja jūs skatāties Jauno Vilni, jūs neskatāties uz tādām automašīnām kā Suzuki Swift, jo, salīdzinot ar Porsche vai BMW, tas ir tikai tāds planktons, ko luksofora sprintos bez pūlēm aprij lielākas zivis. Taču Swift Sport ir pietiekami nasks, lai izspruktu no plēsoņu zobiem.

Iepriekšējās paaudzes Swift Sport pie mums nebija nopērkams, un diez vai atrastos daudz entuziastu, turpretim jaunajam modelim jau ir atradies viens pircējs.

Sport nav tikai spoileri, 17 collu riteņi un dubulti izpūtēja gali difuzorā. Swift 1,6 litru dzinējs attīsta 136 zirgspēkus pie 6900 apgriezieniem. Objektīvi šī japāņu raķete nav necik eksplozīva, jo tai nepieciešamas 8,7 sekundes līdz simtam, taču subjektīvās izjūtas ir krietni krāšņākas, pie tam sešu pakāpju ātrumkārba atvieglo ikdienas braukšanu un ekonomē degvielu uz šosejas. Un patiesībā ir tā, ka Swift Sport pārstāv izmirstošu auto sugu, jo mazformāta sportistiem mūsdienās visi liek turbodzinējus. Šī ir viena no pēdējām iespējām izjust, ko nozīmē augstu apgriezienu motors.

Automašīna ir vienkārša un ne bez trūkumiem (augstu jāsēž, stūre neregulējas), taču askētiskais interjers nenovērsīs no galvenās nodarbes – braukšanas. Lai arī Swift Sport vispār nav papildaprīkojuma, jo viss, kas iespējams, jau ir iekļauts (piemaksāt var tikai par krāsu), auto ir iepaticies pat visciniskākajiem kritiķiem. Līdz ar to arī lietota Swift Sport atlikusī vērtība ir augsta.

Tā kā jaunais Swift Sport debitēja tikai pagājušā gada rudenī, tas vēl nav homoloģēts rallijam. Toties vecais Sport modelis ar 125 ZS ielas versijā un gandrīz 200 sacīkšu izpildījumā plūca laurus pasaules čempionātā rallijā – līdz pat čempiona titulam JWRC klasē.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu