Audi RS 3 un RS 4 ar rūkoņu un svilstošu riepu smārdu piepilda Biķerniekus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

3. un 4. jūlijā Biķernieku trasē atgriežas Audi sportiskākie modeļi īpaši organizētas programmas - Audi Sport driving academy by Autojuta - ietvaros. Jau ierasts, ka pēdējos gados Latvijā ir viesojušās starptautiskās braukšanas pieredzes programmas ar iespaidīgu Audi Sport modeļu klāstu. Šoreiz Biķernieku trasi pieskandina Audi RS 3 Limousine (400 ZS) un Audi RS 4 Avant (450 ZS) spēkrati, nebijušā projektā Baltijas mērogā, kas ne vien sniedz iespēju doties izmēģinājuma braucienos ar sportiskākajiem Audi modeļiem, bet arī veicina dinamiskas un drošas braukšanas iemaņu pilnveidošanu.

«Rīgā aizsākām vēl nebijušu programmu Baltijas līmenī, ko vada Audi Sport dīleris no Kauņas, Lietuvā. Pēc augstākajiem standartiem rīkotajā braukšanas pieredzes programmā tagad arī lokāli ļauj nodrošināt izmēģinājuma braucienus dažādās trasēs, plašam interesentu lokam visā Baltijā. Neaizmirstamas emocijas un vērtīga braukšanas pieredze – tā varam raksturot Audi Sport driving academy by Autojuta programmu,» skaidro Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Sportisku azartu un paliekošas emocijas nodrošinās divi no Audi Sport modeļiem – Audi RS 3 Limousine (400 ZS) ar 2,5 litru TFSI dzinēju un paātrinājumu no 0-100 km/h 4,1 sekundē, kā arī Audi RS 4 Avant (450 ZS) ar 2,9 litru V6 TFSI dzinēju un identisku sprintu līdz 100 km/h.

Rādītāji iespaidīgi, un pirms sēšanās pie stūres pat ir grūti iztēloties, ko no šādiem auto varētu sagaidīt. Taču patiesībā RS 3 un RS 4 pārsteidz divējādā ziņā. Pirmkārt, tā ir dinamika un paātrināšanās sajūtas. Otrkārt, tas ir automobiļu sniegtais komforts un braukšanas vieglums.

Foto: Ingars Tenis, TVNET

Ar pāris stundām slaloma, ekstrēmās bremzēšanas jeb aļņa testa instalācijās vai dažiem apļiem Biķernieku trasē, meklējot ātrākās un pareizākās trajektorijas, ir par maz, lai kļūtu par braukšanas meistaru, tomēr tā ir vērtīga pieredze, kas noderēs ikdienā. Kaut vai tādēļ, ka lavierēšana starp piloniem un agresīva bremzēšana nav ikdienas autobraukšanas sastāvdaļa, taču var noderēt ārkārtas situācijās.

Foto: Publicitātes foto

Protams, Audi Sport driving academy by Autojuta instruktori nedeva iespēju aicinātajiem viesiem, tai skaitā arī man, izskrieties no visas sirds, un veselais saprāts to arī neļautu, taču priekšstats par RS 4 Avant spējām tagad ir. Par to parūpējās septiņkārtējais Lietuvas rallija čempions Vitauts Šveds, kurš arī ir Audi Sport driving academy by Autojuta vadītājs un Kauņas Audi Sport dīlera direktors. Jo, ja pašam likās, ka auto ar 120 kilometriem stundā brauc uz saķeres robežas, tad meistara rokās RS 4 Avant to pašu līkumu droši izņēma uz 170. Spēj vien, drošības jostā iekāries, mētāties no vienas sēdekļa puses uz otru.

Vitauts Šveds
Vitauts Šveds Foto: Publicitātes foto

Gada laikā Baltijas valstīs jaunu braukšanas pieredzi būs iespējams iegūt ap 400 autovadītājiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu