Iekārojams, bet dārgs - auto, kādu varētu izlaist Italdesign

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Gudvudas Ātruma festivāla ietvaros pasaules debiju piedzīvojis kompānijas Italdesign būvēts, ekstrēms un ļoti dārgs Nissan GT-R50.

Kompānijas Nissan un Italdesign līdz šim nebija sadarbojušās, taču pirmais uzņēmumu kopdarbs ir visai iespaidīgs automobilis, kas pat varētu tikt pavairots. Un kādēļ gan lai kāds īsts benzīngalva nevēlētos savu garāžu papildināt ar agresīva izskata automobili, kurš veltīts GT-R piecdesmitajai dzimšanas dienai 2019.gadā un Italdesign pusgadsimtu ilgai pastāvēšanai, kas tiek atzīmēta 2018.gadā?

«Gudvudas Ātruma festivāls ir ideāla vieta, kur izrādīt Nissan GT-R50 by Italdesign, kurš apvieno jaudu un mākslinieciskumu, lai atzīmētu 50 gadus, kopš iedvesmojam mūsu klientu sapņus,» izteicies Nissan globālā dizaina vecākais viceprezidents Alfonso Albaisa. «Gluži tāpat kā šis prototips, Gudvuda ir dizaina, veiktspējas un vēsturisko automobiļu mīlestības svinības. Tā ir perfekta vieta, kur izrādīt unikālu auto, kurš veicinās iedvesmu un liks sapņot vēl lielākus sapņus.»

Vēl lēmums nav pieņemts, taču atkarībā no tā, kāda būs Gudvudas festivāla apmeklētāju reakcija un auto entuziastu atsauksmes citviet pasaulē tuvākajos mēnešos, GT-R50 by Italdesign prototips varētu kļūt par ierobežotā metienā izlaistu auto. Ja tā notiktu, Italdesign izlaistu ne vairāk kā 50 īpašos GT-R50 un katrs tiktu pielāgots klientam individuāli. Skaidrs, ka par šādu preci arī nāktos atbilstoši samaksāt; provizoriskā sākuma cena noteikta €900 000 apmērā.

Nissan GT-R50 by Italdesign bāze ir jaunākais GT-R NISMO, taču tajā apvienots brutālāks spēks ar itāļu izpratni par dizainu un stilu. Par veiktspēju šajā prototipā gādā pārveidots motors, kurš attīsta par 120 ZS vairāk nekā standarta dzinējs, kā arī modifikācijas balstiekārtā un jaudas pārvadā. Ja konkrēti, tad GT-R 3,8 litru V6 dzinējs tagad attīsta 720 ZS un 780 Nm, bet to savaldīšanā palīdz pielāgota Bilstein piekare un spēcīgākas Brembo bremzes.

Nissan GT-R50 by Italdesign

Automobiļa dizains ir Nissan Design Europe un Nissan Design America kopdarbs. Tā viena no redzamākajām dizaina iezīmēm ir pacēlums uz motora pārsega, izstiepti LED priekšējie lukturi, zemāka jumta līnija, ventilācijas spraugas «samuraja asmens» stilā aiz priekšējiem riteņiem, regulējams antispārns un virkne stilistisku, bet tai pašā laikā arī funkcionālu detaļu. Par mašīnas izstrādi, inženieriju un izgatavošanu tikmēr atbildīgi bija Italdesign speciālisti.

Nissan GT-R50 by Italdesign

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu