Kas notiks ar tramvaja pieturvietām Kr.Barona ielā?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kāds TVNET lasītājs satraucies par Krišjāņa Barona ielas rekonstrukciju un tramvaju pieturvietu atjaunošanu. Rīgas domes Satiksmes departamentā noskaidrojām, ka jaunas pieturvietas varētu tapt tikai 2018.gadā, līdz kuram ielu pārbūvēs vairākos etapos.

TVNET lasītājs Kaspars rakstīja: «Man ir jautājums Rīgas domei - dzirdēju, ka, atjaunojot Krišjāņa Barona ielu, netiks atjaunotas tramvaju pieturvietas.

Citur, kur kursē jaunie tramvaji, ir izbūvētas skaistas pieturas, un vietās, kur nav iespējams pieturu izbūvēt tieši blakus sliedēm, ir izveidots tāds kā guļošais policists - tas ir labi gan no satiksmes drošības viedokļa, jo auto ir jābrauc lēnāk gribot negribot, gan arī no ērtības viedokļa, jo

iekāpt tramvajā viegli var visi, jo nav jāpārvar pakāpiens.

Vai tiešām notiek tā, ka tiek rekonstruēta iela, bet netiek uzlabota tramvaja infrastruktūra? Kādēļ?»

Remontdarbi Krišjāņa Barona ielā
Remontdarbi Krišjāņa Barona ielā Foto: Mārtiņš Otto

Rīgas domes Satiksmes departamenta preses sekretāre Ilze Dimante TVNET skaidroja, ka Krišjāņa Barona ielas pārbūve notiks trīs etapos. Šobrīd sākta seguma atjaunošana brauktuvei, tas nozīmē, ka

tiks atjaunots un uzlabots esošais segums, taču būtiskas pārbūves nav plānotas.

Otrajā etapā (nākamgad) tiks atjaunots ietvju segums. Trešajā etapā (2017.gadā) plānots ielu labiekārtot.

Remontdarbi Krišjāņa Barona ielā
Remontdarbi Krišjāņa Barona ielā Foto: Mārtiņš Otto/TVNET

Kas attiecas uz jaunām un pielāgotām pieturvietām zemās grīdas tramvajiem, lai tādas izbūvētu, nepieciešams izstrādāt detalizētus būvprojektus. Šāds būvprojekts nepieciešams pazemes komunikāciju dēļ, kas atrodas zem brauktuves un ietves.

Pieturvietu pārveide būs nākamais etaps, kas varētu notikt 2018.gadā.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu