LTV vadītājs: Mazā valstī sabiedriskajam medijam nevajadzētu būt reklāmas tirgū

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Mazā valstī sabiedriskajam medijam nevajadzētu būt reklāmas tirgū, jo ietekme uz reklāmas tirgu ir pietiekoši nopietna, sacīja no jauna Latvijas Televīzijas (LTV) valdes priekšsēdētāja amatā apstiprinātais Ivars Belte.

Kā norādīja Belte, sabiedriskā medija iziešana no reklāmas tirgus varētu būt ieguvums mediju nozarei. «Mediju nozare kopumā varētu no tā iegūt, jo parādītos vairāk naudas, parādītos arī lielāka iespēja investēt saturā. Vai tas tā notiks, ir labs jautājums komercmedijiem,» atzina Belte.

«Man šķiet, ka investīcijas saturā varētu arī nenotikt, jo nav deficīts reklāmas «noliktavā» kā tādā. Reklāmas raidlaiki nav pārpildīti, kā tas ir bijis citos ekonomiski labākos periodos,» turpināja Belte. «Tajā pašā laikā domāju, ka tas komercmedijiem būs zināms atspēriens.»

Viņš uzsvēra, ka, veicot iziešanu no reklāmas tirgus, sabiedriskajam medijam būtu svarīgi, lai iziešana būtu precīzi organizēta un kompensēta no finansiālā viedokļa, lai tā nebūtu haotiska vai ar kādām jocīgām atkāpēm no iepriekš solītā.

«Ja tas tā notiek, paliek aktuāls jautājums par konkurenci satura jomā, jo daudzas lietas, piemēram, pasākumus, koncertus un citas lietas, parasti to organizētāji piedāvā komplektā ar reklāmas apjomu, lai varētu pārdot biļetes. Ja šāda iespēja sabiedriskajam medijiem būs liegta, tad arī mēs nebūsim konkurētspējīgi ar komercmedijiem, iegādājoties šādu koncertu pārraidīšanas licences,» norādīja Belte.

Belte atzina, ka pagaidām nekas neliecina, ka sabiedriskā medija iziešana no reklāmas tirgus varētu notikt vēlāk par oficiālo termiņu - 2017.gada 1.janvāri.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu