Desmit autobūves neglīteņi jeb auto, kam nav paveicies ar dizainu

Dalīties draugiem E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: TVNET kolāža

Autobūves pasaulē ir neskaitāmi daudz priekšzīmīga dizaina paraugu. Taču netrūkst arī tādu auto, kuriem nav īsti paveicies un par viņiem pasaule vīpsnā dažkārt pat gadu desmitiem ilgi.

FOTO: FIAT

FOTO: Daimler

FOTO: Daimler

FOTO: Nissan

FOTO: Nissan

FOTO: Nissan

FOTO: Publicitātes foto

FOTO: Publicitātes foto

FOTO: Suzuki

FOTO: FIAT

FOTO: FIAT

FOTO: SsangYong

FOTO: Ford

FOTO: Ford

Peugeot 307 SW

FOTO: Peugeot

Peugeot 407

FOTO: Peugeot

FOTO: Sipa USA/ScanPix

FOTO: REUTERS/SCANPIX

FOTO: Toyota

FOTO: Toyota

FOTO: SsangYong

FOTO: Wikipedia/Rudolf Stricker

 

FOTO: Ford

Ford Scorpio

Otrās paaudzes Ford Scorpio tika ražots periodā no 1994. gada līdz 1998.gadam.

FOTO: Ford

FOTO: Ford

 

Peugeot 307 CC

FOTO: Peugeot

Peugeot 307, 407 & Co.

Bija periods, kad Peugeot ražoja mašīnas ar priekšējo gaisa ieplūdes atveri mašīnas platumā.

Seksam piemērotākie automobiļi jeb auto, kuros visērtāk samīļot mīļoto

Peugeot 307 SW

FOTO: Peugeot

Peugeot 407

FOTO: Peugeot

 

FOTO: Wikipedia/D0li0

Tango T-600

Elektriskais Tango T-600 ir tikai 99 centimetrus plats elektromobilis, kura pirmo sērijveida eksemplāru saņēma Džordžs Klūnijs.

FOTO: Sipa USA/ScanPix

FOTO: REUTERS/SCANPIX

 

FOTO: Toyota

Toyota Yaris Verso

Tā izskatās mēģinājums mazu auto padarīt maksimāli funkcionālu. Praktisks un piemērots arī tāliem ceļojumiem, tomēr ne visai izskatīgs, ir Yaris Verso, ko neražo kopš 2005.gada.

TOP10 leģendāri britu salonautomobiļu čempionāta spēkrati

FOTO: Toyota

FOTO: Toyota

 

FOTO: SsangYong

SsangYong Rodius

Šis Dienvidkorejas ražotāja modelis, šķiet, iekļūst ikvienā topā, kas veltīts neveiksmīgākajiem auto dizaina paraugiem.

FOTO: SsangYong

FOTO: SsangYong

 

FOTO: FIAT

Fiat Multipla

Šķiet, ka dizaineri, veidojot šo MPV automobili, nesapratās un saputrojās. Rezultāts ir mašīna, kas varētu būt salipināta no vairākiem citiem spēkratiem un uz pasauli raugās vienlaicīgi ar sešām acīm.

FOTO: FIAT

FOTO: FIAT

FOTO: FIAT

 

FOTO: Daimler

Maybach

Neapšaubāmi grezni, bagātīgi aprīkoti, ar augstu komforta līmeni un arī dārgi ir gadsimta sākumā atdzimušā Maybach zīmola pirmie modeļi 57 un 62. To dizaineri gan paslinkoja, un rezultātā tie izskatās, kā S klases sedani ar viegliem ģenētiskiem defektiem. Arī tirgū šie auto palika nesaprasti, un Maybach kā atsevišķa marka likumsakarīgi tika likvidēta. Tagad gan šis vārds Mercedes modeļu klāstā ir atgriezies un apzīmē pašus greznākos, pašus komfortablākos auto.

TOP 10: lūk, kas bija pērn visvairāk pārdotie auto pasaulē

FOTO: Daimler

FOTO: Daimler

 

FOTO: Nissan

Nissan LEAF

Visvairāk pārdotais elektromobilis pasaulē, taču, ja runā par izskatu, tā vien šķiet, ka šā auto dizainu radījis speciālists no Varžu planētas.

FOTO: Nissan

FOTO: Nissan

FOTO: Nissan

 

FOTO: Publicitātes foto

Reliant Robin

Nez, kam ienāca prātā, ka auto ar trim riteņiem ir labāks nekā auto ar četriem riteņiem? Ar stabilitāti pagriezienos šim auto katrā ziņā ir zināmas problēmas.

FOTO: Publicitātes foto

FOTO: Publicitātes foto

 

FOTO: Suzuki

Suzuki X-90

Krosoveriņš ar divām durvīm un divām sēdvietām. Pēc vācu AutoBild informācijas no tirgus tas pazuda gadu pēc tam, kad tajā bija nonācis.

FOTO: Suzuki

FOTO: Wikipedia/Rudolf Stricker

Uz augšu