Super Bowl auto reklāmas, ko redzēja 100 miljoni amerikāņu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET kolāža

Forbes.com lēš, ka nu jau devīto gadu pēc kārtas vairāk nekā 100 miljoni amerikāņu būs sekojuši līdzi svētdien notikušajai amerikāņu futbola fināla spēlei Super Bowl. Šogad Super Bowl norisinājās jau 52. reizi, taču pirmoreiz tajā uzvaru izcīnīja Filadelfijas klubs Eagles. Šī komanda sezonas noslēgumā ar rezultātu 41:33 pieveica pagājušā gada čempionus - Jaunanglijas Patriots. Gada svarīgākais notikums amerikāņu futbolā, kurš turklāt piesaista tik milzīgu auditoriju, ir ļoti gaidīta iespēja pareklamēties, spītējot astronomiskām izmaksām, kas šogad sasniegušas vidēji 5 miljonus ASV dolāru par 30 sekundes gara reklāmas rullīša pārraidīšanu. Tā liecina www.businessinsider.com informācija. Iespēju šķirties no vairākiem miljoniem ik gadu izmanto ne tikai dzērienu un ēdienu, bet arī automobiļu ražotāji. Un, kā allaž, Super Bowl starplaikiem paredzētās reklāmas ir veidotas ar zināmu humora piedevu. Bet ir arī gadījumi, kad tiek raustīta emocionālā, aizkustinošā stīga, kā tas ir vienā no šā gada Toyota reklāmām.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Toyota: Super Bowl laikā reliģijai nav nozīmes

Reklāmas rullītis, kurš nodēvēts «One Team», vēsta par vienlīdzību, kā arī japāņu zīmola sniegto atbalstu ASV olimpiskajai komandai pirms gaidāmajām olimpiskajām spēlēm Phjončhanā. Tajā uz futbola spēli vienā Toyota Tundra dodas rabīns, kristietis, imams un budistu mūks.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Jeep atgriežas Juras laikmetā

1993.gadā uz kino ekrāniem iznāca Stīvena Spīlberga kinofilma Jurassic Park (Juras laikmeta parks). Vienu no lomām tajā atveidoja aktieris Džefs Goldblūms, kurš 65 miljonus gadu senā pagātnē, vismaz savās domās, nu atgriezies un no plēsīgā tiranozaura bēg ar jaunākās paaudzes Jeep Wrangler.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

KIA Stinger atgriež jaunībā Stīvenu Taileru

Vienā no šā gada KIA reklāmas rullīšiem amerikāņi tiek iepazīstināti ar sportisko KIA Stinger, kam piemīt maģiskas spējas pagriezt laiku atpakaļ. To nodemonstrēt palīdz rokgrupas Aerosmith solists Stīvens Tailers, kurš, lielā ātrumā traucoties pa trasi atpakaļgaitā, kļūst par 30 vai varbūt pat 40 gadiem jaunāks.

Uz brīdi reklāmas klipā redzams arī bijušais Formula 1 čempions, kurš divreiz uzvarējis arī Indianapolisas 500 jūdžu sacensībās un CART seriālā, brazīlietis Emersons Fitipaldi.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Hyundai Kona

Mazās klases apvidniekam Hyundai Kona šajā reklāmas klipā faktiski atvēlēta glābēja loma. Jo, tikai pateicoties šim auto, uz bērnu futbola spēli laikus pagūst ierasties negants tiesnesis, kurš mazajiem spēlētājiem par faktiski jebkuru kustību piešķir sarkano kartīti. Tā spēle ātri vien beidzas, jo laukumā vairs nav spēlētāju, un vecāki var doties mājās vērot Super Bowl.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Ram pikaps un vikingi

Leģendārās britu rokgrupas Queen dziesmas We Will Rock You pavadījumā divi vikingi šajā klipā demonstrē pikapa Ram 1500 spējas. Vispirms viņi velk laivu, kamēr tās ekipāža dzied līdzi, kravas kastē stāvēdami, savukārt pēc tam laiva velk pikapu pāri okeānam uz Mineapolisu Minesotas štatā, kur norisinājās 52. Super Bowl spēle. Taču, atklājot, ka šodien ir Super Bowl spēle, vikingi daudz nedomā un dodas uz mājām, skandējot to pašu We Will Rock You. Acīmredzot ar domu atgriezties citreiz.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Jeep Wrangler Rubicon par sevi runā pats

Šajā video rullītī Jeep norāda, ka reklāmās parasti tiek izmantoti skaļi saukļi un apgalvojumi. Taču, ja reiz ir uzbūvēts visu laiku veiktspējīgākais Wrangler, tas par sevi lai runā pats.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Supervaronis Melnā Pantera un Lexus LS 500 F Sport

Drīzumā uz kinoekrāniem nonāks komiksu izdevēja Marvel stāsta par Melno panteru (Black Panther) ekranizācija. Tā galvenais varonis izvēlēts arī par galveno varoni sedana Lexus LS 500 F Sport reklāmā, kuras sūtība ir izcelt šā modeļa dinamiskās īpašības un eleganci.

 
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Iedvesmojošais Toyota stāsts

Visbeidzot emocionālā Toyota mobilitātes reklāma. Tas ir iedvesmojošs stāsts par to, ka iespēja cilvēkam iegūt paralimpisko zelta medaļu ir 1 pret nepilnu miljardu. Tomēr kalnu slēpotāja, kanādiete Lorena Vūlstenkrofta (Lauren Woolstencroft) to līdz šim ir paveikusi astoņas reizes. Toyota vēstījums šajā klipā: ja varam brīvi pārvietoties, viss ir iespējams, tādēļ kompānija strādā, lai pārvietošanās būtu labāka ikvienam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu