CSDD kampaņu «Dusmīgs, toties dzīvs!» īsteno «Mooz!»; līgumcena - € 19 985

Ilustratīva bilde

FOTO: depositphotos.com

Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) informatīvi izglītojošo kampaņu «Dusmīgs, toties dzīvs!» īsteno reklāmas aģentūra SIA «Mooz!», liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā. CSDD noslēgtā līguma par kampaņas «Dusmīgs, toties dzīvs!» turpinājuma izstrādi un īstenošanu līgumcena ir 19 985, neskaitot PVN.

Kā ziņots, lai mudinātu cilvēkus uzņemties atbildību - pašam reibumā nebraukt un neļaut to darīt citiem, CSDD jau piekto gadu organizē kampaņu «Dusmīgs, toties dzīvs!». Šogad kampaņā ir iesaistījušies Latvijā pazīstami mūziķi, aktieri, dīdžeji un viedokļu līderi, kuri aicina savus novadniekus lustīgi svinēt, bet vienlaikus arī atturēt jebkuru iereibušu cilvēku no sēšanās pie stūres reibumā. Tāpat CSDD sabiedrībai ar video klipa palīdzību rāda jaunus paņēmienus, kā neļaut draugiem sēsties iedzērušam pie auto stūres.

Kampaņas video klipi pieejami vietnē «youtube.com/user/CSDDLatvia».

Vlienlaikus ar apdrošināšanas sabiedrības ERGO atbalstu ir izveidota interaktīva tiešsaistes karte, kurā norisināsies balsojums: Kurš novads atbildīgāks? Interaktīvajā kartē ikviens var iepazīties ar savā reģionā pazīstamu cilvēku video vēstījumiem un pievienoties tiem, apņemoties, ka arī viņš vai viņa būs sava iereibušā drauga, tuvinieka vai paziņas «sargs».

ERGO «Dusmīgā karte» pieejama vietnē «draugiem.lv/csdd/api/ergo-dusmiga-karte».

Kampaņa «Dusmīgs, toties dzīvs!» tiek veidota sadarbībā ar Valsts policiju un Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroju, to atbalsta apdrošināšanas sabiedrība ERGO, SIA «Circle K Latvia» un ziņu portāls «TVNET».

«Mooz!» apgrozījums pērn bija 1,114 miljoni eiro, kas bija par 5,4% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 22%, sasniedzot 265 011 eiro. Reklāmas aģentūras īpašnieki ir Ēriks Stendzenieks (95%) un Vita Gaisma (5%).

    Uz augšu