Euro NCAP piešķir augstāko novērtējumu jaunajam Audi Q5

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EuroNCAP

Jaunās paaudzes Audi Q5, kas plašākai auditorijai tika prezentēts pērn rudenī, ir saņēmis augstāko, piecu zvaigžņu, novērtējumu Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmā (Euro NCAP).

Jaunais Q5 – pārdotākais Audi zīmola SUV modelis Baltijā un arī kopumā pasaulē – uzrādīja augstus rezultātus visos testa veidos, iegūstot augstas atzīmes pieaugušo pasažieru, bērnu un gājēju drošības pārbaudēs. Tāpat NCAP atzinību guva arī modeļa autovadītāja palīgsistēmas, kas ietilpst automobiļa standarta aprīkojumā, ieskaitot Audi pre sense city, elektromehāniskās stāvbremzes, automātisko bremzēšanas sistēmu atkārtotu sadursmju novēršanai, regulējamu ātruma ierobežotāju un citas. Euro NCAP īpaši izceļ Audi automātisko bremzēšanas sistēmu, kas reaģē, kad tuvojas citi kustīgi objekti uz ceļa, piemēram, automašīnas vai gājēji.

Lai arī jaunais Audi Q5 papildināts ar vairākām funkcijām un ir ievērojami paaudzies gandrīz visās dimensijās, modeļa pašmasa ir samazināta par 90 kilogramiem. NCAP testu rezultāti vēlreiz apstiprina Audi zīmola augstos autobūves standartus gan drošības un dizaina, gan citās dimensijās.

Šobrīd Audi Q5 Latvijā ir pieejams ar diviem jaudīgiem un ekonomiskiem dzinējiem – 2.0 TDI un 2.0 TFSI motoru. Tie ir kļuvuši jaudīgāki, bet vienlaikus patērē ievērojami mazāku degvielas daudzumu. 2.0 TFSI dzinējs attīsta 252 ZS jaudu, taču patērē vien 6,8 litrus uz 100 kilometriem un rada vien 154 gramus CO2 izmešu uz kilometru. 2 litru dīzeļdzinēja jauda savukārt ir 190 ZS. Bet, ja ar to šķiet par maz, piedāvājuma klāstu papildinās 3.0 TDI dzinējs ar 286 ZS un 620 Nm griezes momentu. Latvijā tas nonāks 2017. gada vidū.

Audi Q5 testu rezultāti

Jauno automobiļu novērtēšanas programma (NCAP), kas izveidota 1997. gadā, izvērtē jaunu automobiļu modeļu sniegumu sadursmju testos. Lai vēl precīzāk attēlotu reālu negadījumu sekas, 2015. gadā konsorcijs noteica vēl stingrākas prasības attiecībā uz frontālajiem un sānu sadursmju testiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu