Nav gan teikts, vai KIA šādu sprintu plāno nodrošināt ar pakaļpiedziņu vai pilnpiedziņu, jo arī tā būs pieejama, turklāt komplektā ar vilkmes vektorēšanas sistēmu, kas varēs piebremzēt katras ass riteņus ar mazāku saķeri. Klasiskās piedziņas modelim savukārt tiks uzstādīts paaugstinātas berzes diferenciālis, lai vairāk vilkmes saņemtu ritenis, kam spēcīgāks kontakts ar ceļu. Šobrīd ir zināma tikai ASV tirgum paredzētā dzeloņa specifikācija, un tā paredz, ka transmisija ir tikai viena - astoņu pakāpju automāts. Tā adaptīvās balstiekārtas (ja būs iegādāta) un citu agregātu darbību varēs vadīt ar braukšanas režīmu izvēles slēdzi un pozīcijām Personal, Eco, Sport, Comfort un Smart.
Standartā Stinger bāzes modelis ir apgādāts ar 225/45R18 izmēra riteņiem; Stinger GT modelim savukārt ir paredzēts lielāku riteņu komplekts (225/40R19 (priekšā) un 255/35R19 (aizmugurē)), kā arī Brembo bremžu sistēma ar ventilējamiem diskiem. Stinger iegūs arī plašu elektronisko asistentu klāstu, izplatītākās komforta funkcijas, kā arī 720 vatu Harman/Kardon audio sistēmu.
Pārdošanā ASV KIA Singer un Stinger GT nonāks šā gada beigās. Tas liek domāt, ka līdz Eiropai modelis, ja arī nonāks, tad tikai nākamgad.