Ar 70 tūkstošus eiro vērtu modes šovu iepirkšanās centrs prezentē jaunus veikalus

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Uldis Vilks

7. oktobrī iepirkšanās centrs «Sky&More» ar iespaidīgu 70 tūkstošus eiro vērtu modes šovu oficiāli atklāja 23 jaunus «shop in shop» veikalus, bagātīgi papildinot esošo zīmolu klāstu ar tādiem pasaulē atzītiem zīmoliem kā Luisa Cerano, Joop, Strellson, Lagerfeld, Laurel, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Marciano Guess, Superdry, Bugatti, Daniel Hechter, Kennet Street un citiem.

«Sky&More» modes šova vajadzībām tika izbūvēta tehniski sarežģīta skatuves konstrukcija ar līdz šim Latvijā nerealizētu 32 metrus garu mēli, kuras būvniecības priekšdarbi tika sākti jau pirms nedēļas, strādājot arī naktīs.

Skatuves centrālo daļu veidoja milzīgi LED ekrāni, kas aizsedza pilnīgi visu galeriju, veidojot dizainiski iespaidīgas skatuves dekorācijas, kas apdarinātas ar spoguļu elementiem un gaismas specefektiem.

Pirmā modes skates daļa bija veidota brīvā stilā, kombinējot klasisku un sporta apģērbu, kas atbilst modes tendencēm.

Modes šova pirmās daļas nobeiguma kulminācijā tika izspēlēta episka kauja, uzskatāmi attēlojot labā un ļaunā mūžīgo cīņu, visus klātesošos pārsteidzot ar milzīgiem stilizētiem Mīnotauriem – cilvēkiem ar vērša galvu, kas simbolizē savas dzīvnieciskās būtības vergus.

Savukārt kā pretstati tika attēloti Senās Romas gladiatori, kas modes šovā atdzima sieviešu veidolā, tādējādi šova veidotājiem spēlējoties ar tēliem no Senās Grieķijas un Senās Romas līdz par kosmiskai nākotnei, kuru palīdzēja uzburt īpaši pasākumam veidotas futūriskas dekorācijas ar spoguļa elementiem.

Šova pirmo daļu noslēdza pirotehnikas strūklakas un balonu lietus, kas iespaidīgi nolija par visu klātesošo galvām.

Otrā modes skates daļa tika veidota nedaudz agresīvākā stilā, dominējot komplektiem, kas izceļ sieviešu formas, kā arī vīriešu klasikas eleganci.

Ar skaļām ovācijām tika sagaidīti arī vakara īpašie viesi – pasaulslavenā kanādiešu elektroniskās mūzikas grupa «Dragonette», kura izpildīja savus visu laiku labākos hitus.

Pēc grupas koncerta šovu svinīgi noslēdza konfeti lietus, kas vainagojās ar ilgiem viesu aplausiem.

«2016.gada Sky&more Fashion&Show ir lielisks piemērs fantastiskam komandas darbam, jo tas ir liels izaicinājums iepirkšanās centrā uzburt šāda līmeņa pasākumu. Tas noteikti nebūtu izdevies tik iespaidīgi arī bez mūsu ģenerālsponsora Audi Latvija un sponsoriem minerālūdens Abatilles un saldējuma Magnum, kā arī pārējiem atbalstītājiem, kuriem pateicoties pasākums bija piesātināts un krāšņs,» stāsta i/c Sky&More direktore Kristīne Kopce-Ļūmane.

Modes ballīti lielveikalā apmeklēja daudzi modes cienītāji, kā arī tās darboņi, speciālisti un sabiedrībā zināmas personas.

Pēc pasākuma lielākā daļa pasākuma viesu devās uz oficiālo afterparty klubā «Coyote Fly», kur visiem bija iespēja izbaudīt latviešu DJ un producenta Makree un dziedātāja Edvarda Griezes sniegumu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu