Top Gear auditorija nokrīt līdz zemākajam līmenim 13 gados

Top Gear jaunais vadītājs Kriss Evanss un The Stig

FOTO: AP/Scanpix

Britu auto raidījuma «Top Gear» («Gāzi grīdā!») televīzijas skatītāju auditorija sasniegusi zemāko līmeni 13 gadu laikā.

«Top Gear» jaunās sezonas trešo sēriju svētdienas vakarā pie televīzijas ekrāniem noskatījās 2,4 miljoni cilvēku. Laikraksts «The Guardian» vēsta, ka tā varētu būt mazākā auditorija, kas fiksēta kopš 2003.gada.

Jaunās sezonas pirmo sēriju iznākšanas dienā televīzijā noskatījās 4,4 miljoni cilvēku, bet otro sēriju pie televizoru ekrāniem vēroja 2,8 miljoni cilvēku.

«Top Gear» vadītājs Kriss Evanss tviterī aizstāvējis raidījumu. «Pirmās dienas auditorijas rādītāji šovam «Top Gear» nekad nav bijuši nozīmīgi. Acīmredzot dažiem laikrakstiem patīk dzīvot pagātnē,» viņš norādīja.

Lai arī sezonas pirmo sēriju iznākšanas dienā noskatījās 4,4 miljoni, sērijas atkārtojumus televīzijā un raidorganizācijas BBC straumēšanas pakalpojumā kopumā redzēja 8,2 miljoni cilvēku.

Kā jau ziņots, jauno «Top Gear» sezonu pēc Džeremija Klārksona, Džeimsa Meja un Ričarda Hamonda aiziešanas vada britu radio un televīzijas personība Kriss Evanss, kā arī amerikāņu aktieris Mets Leblanks, britu radio un televīzijas personība Kriss Evanss, Rorijs Rīds, autosacīkšu komentētājs Edijs Džordans, vācu sacīkšu braucēja Sabīne Šmica un žurnālists Kriss Heriss.

BBC pagājušā gada martā atlaida «Top Gear» vadītāju Klārksonu pēc saķeršanās ar raidījuma producentu. Klārksons atzinies BBC vadībai, ka kliedzis un iesitis producentam Oisinam Timonam, kuru vēlāk aizveda uz slimnīcu, jo viņam bija pārsista lūpa.

Pēc notikuma BBC paziņoja, ka nepagarinās Klārksona līgumu. Mejs un Hamonds, solidarizējoties ar Klārksonu, arī pameta raidorganizāciju. Vēlāk trijotne apvienojās jaunā «Amazon» raidījumā.

Uz augšu