Frankfurtes auto šovā "Peugeot" gatavojas prezentēt mazās klases universāla 207 SW karstāko versiju, kurai nosaukumā pievienots burtu salikums RC.
No bāzes modeļa RC versija atšķiras ar nedaudz citādāku radiatora režģi, hromētiem atpakaļskata spoguļiem, spoileri virs bagāžnieka vāka, hromētu dubultu izplūdes sistēmas uzgali un 17 collu riteņu diskiem, kuriem uzautas 205/45 izmēra "Bridgestone Potenza" riepas.
Sportiskā 207 SW salonā ir priekšējie sēdekļi ar lielākiem sānu balstiem, ar ādu apšūts stūres rats, viegli modernizēts instrumentu panelis un alumīnija uzlikas uz pedāļiem. Modifikāciju rezultātā mazais auto tomēr nav zaudējis ne kripatiņu praktiskuma – tam aizvien ir pieklājīga izmēra bagāžas nodalījums, kura tilpums ir 337 litri piecu sēdvietu konfigurācijā un 1433 litri, ja aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir nolocīta.
"Peugeot 207 SW RC" sirds ir 1.6 litru turbo motors ar benzīna tiešās iesmidzināšanas sistēmu un 175 zirgspēku jaudu. Maksimālais griezes moments sasniedz 240 ņūtonmetrus, tiesa, šo rādītāju overboost funkcija īslaicīgi spēj pacelt līdz 260 Nm.
Līdz ar veiktspējas pieaugumu 207 SW RC ir nedaudz citādāks balstiekārtas regulējums un paaugstinātas veiktspējas bremžu sistēma ar 302 mm bremžu diskiem uz priekšējās ass un 249 mm diskiem aizmugurē.
Mazā universāla paātrinājums līdz 100 km/h oficiāli aizņem tikai 7.6 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 220 km/h. Vidējais degvielas patēriņš tai pašā laikā esot 7.1 litrs uz 100 kilometriem nobraukta ceļa.