Skip to footer
Šodienas redaktors:
Oļesja Garjutkina
Iesūti ziņu!

Nissan Note saņem kompresordzinēju (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Nissan Note klāstu nupat papildinājis modelis ar DIG-S benzīna kompresordzinēju. Šī mazauto versija no pārējām atšķiras arī vizuāli ar īpašiem virsbūves elementiem.

Modernais 1,2 litru tiešās iesmidzināšanas DIG-S dzinējs dāvā dīzeļdzinējam raksturīgu degvielas ekonomiju un CO2 izmešu apjomu un 1,6 litru četru cilindru benzīna dzinēja veiktspēju.

Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem, DIG-S attīsta 98 ZS un 147 Nm griezi. Vienlaikus CO2 izmešu daudzums un degvielas patēriņš attiecīgi ir 99 g/km un 4,3 l/100 km. Tie spēkratu kvalificē iekļaušanai Nissan «Pure Drive» automobiļu klāstā, kas ir zīmola iekšējais CO2 izmešu apjoma līmeņa rādītājs automobiļiem ar emisiju zem 120 g/km.

Raksta foto

Šis modernais dzinējs aprīkots ar virkni inovatīvu funkciju, tādējādi ne vien atbilstot, bet pat pārsniedzot klientu cerības. Kloķvārpstas skriemeļa nobīdes pretsvars izlīdzina trīscilindru dzinējiem piemītošo nelīdzsvarotību, bet Millera cikla iekšdedzes procesa un modernā kompresora izmantošana paaugstina efektivitāti.

Millera cikls, ko pagājušā gadsimta piecdesmito gadu beigās patentēja amerikāņu inženieris Ralfs Millers, ievieš divpakāpju ieplūdes virzuļa gājienu (tādējādi būtībā radot piekto takti), ieplūdes vārstu turot atvērtu ilgāk nekā tradicionālajiem dzinējiem. Apvienojumā ar augstāku kompresijas pakāpi un kompresoru, kas palielina jaudu pie zemiem dzinēja apgriezieniem, rezultāts ir daudz pilnīgāka sadegšanas fāze.

Lai vēl vairāk uzlabotu efektivitāti, kompresoram ir elektronisks sajūgs, kas ļauj to atvienot no dzinēja, kad tas nav nepieciešams, tādējādi vēl vairāk samazinot jaudas zudumus berzes dēļ.

Tāpat kā Note versija ar trīscilindru 1,2 litru dzinēju (80 ZS) un 1,5 litru dCi dīzelis ar 90 ZS, arī DIG-S versija ir aprīkota ar Stop/Start sistēmu. Sistēmas uzlabojumi ir samazinājuši troksni un vibrācijas atkārtotas automobiļa iedarbināšanas laikā, nodrošinot, ka sistēma strādā pēc iespējas nemanāmāk.

DIG-S versijas ir pieejamas ar piecu pārnesumu manuālo transmisiju vai papildaprīkojuma XTronic transmisiju. Jaunās zemas berzes tehnoloģijas nozīmē, ka Note ar XTronic ir vēl efektīvāka nekā jelkad agrāk, radot CO2 izmešus vien 119 g/km apjomā.

DIG-S versiju standarta aprīkojumā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski un pārskatīta piekare. Izmaiņas ietver jaunas atsperes, amortizatorus un stabilizatora stieņus. Note DIG-S ir cits stūres sistēmas regulējums, kā arī jauni stiprinājumi priekšā un aizmugurē, kas vēl vairāk uzlabo virsbūves stingrību. Izmaiņas veiktas arī VDC un ESP programmatūrā.

Raksta foto

DIG-S ir pēdējā plānot Note versija un paredzams, ka šis motorizācijas variants veidos 25% no pārdošanas apjoma Eiropas tirgū.

Vienlaikus ar DIG-S versiju nokļūšanu dīleru autocentros Nissan sāk piedāvāt īpašu virsbūves detaļu komplektu (Body Kit), kas būs pieejams Acenta un Tekna aprīkojuma līmeņos. Tajā ietilpst divu toņu, ar dimantu slīpēti 16 collu vieglmetāla diski, tonēti aizmugurējie stikli, oglekļa krāsas aizmugurējais bampers, jumta spoilers, agresīvāka dizaina priekšējais bampers ar spīdīgi melnu resti, kā arī melni priekšējo lukturu ietvari un sānu sliekšņu uzlikas. Salonā Note DIG-S piedāvā jaunu trīs spieķu stūri, kā arī no pārējiem Nissan modeļiem zināmās drošības vairoga tehnoloģijas, tai skaitā 360 grādu apkārtskata kameru, kā arī multimediju sistēmu ar Nissan Connect tiešsaistes funkciju.

Nissan Note tiek ražota Sanderlendā, Lielbritānijā.

Komentāri (1)
Nepalaid garām!
Uz augšu