Stila ziņas: Muminu stiliņš, jubilejas kurpes, Stjuartes smaržas (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Lai arī laikapstākļi uz ielas joprojām ir nomācoši un bez krāsām, modes un stila pasaule arī šogad uzrunā ar jaunām vēsmām. Lūk, 2014.gada jaunākās stila ziņas.

Godina Tūvi Jansoni (Tove Jansson) ar unikālu Muminu kolekciju

Šogad slavenajai rakstniecei un māksliniecei Tūvei Jansonei būtu apritējuši 100 gadi. Lindex to atzīmēs, izlaižot unikālu Muminu kolekciju; 10% no izstrādājumu cenas tiks ziedoti UNICEF darbam bērnu mācīšanai un rakstītprasmes veicināšanai visā pasaulē.
Apdrukās redzami daudzi populāri Mumini, kā arī kopējais jubilejas motīvs, kas īpaši veidots 100 gadu jubilejai. Lindex ir arī sava grāmatzīmes ilustrācija, kas atkārtoti redzama vairākos apģērbos.
«Apģērbiem esmu piešķīrusi mierīgu un vienmēr modē esošu krāsu gammu. Kolekcijā dominē pelēka, bēša un rozā melanžēta dzija. Katru apģērba gabalu var nēsāt atsevišķi vai tos savstarpēji kombinēt,» stāsta Linda Stūresona (Linda Sturesson), Lindex dizainere.

Krištianu Ronaldu jaunā kolekcija «CR7» arī Latvijā

Madrides «Real» (Real Madrid) un Portugāles nacionālās futbola izlases līderis Krištianu Ronaldu (Cristiano Ronaldo) kopā ar Ņujorkas modes dizaineru Ričardu Čeju (Richard Chai) izstrādājis vīriešiem un zēniem paredzētu apakšveļas kolekciju «CR7». Kolekcija, kas oktobra beigās oficiāli tika prezentēta Madridē, ir apskatāma un iegādājama tirdzniecības centrā «Elkor Plaza», kā arī «Alfa», «Spice», «Domina Shopping» un «Rīga Plaza» esošajos «Apranga», «City Man & Women» un «Moskito» veikalos. «Mode un dizains ir divas no manām lielākajām kaislībām, un es vienmēr esmu vēlējies savu personīgo zīmolu. Tā izveides laikā, strādājot kopā ar Ričardu, esmu daudz ieguvis no mūsu sadarbības un izbaudījis katru tās mirkli – papildinājis savas zināšanas par radošumu, krāsu izvēli un to kombinēšanu, kā arī dizainu un stilu atbilstību sev pašam. Esmu ļoti priecīgs, ka šī kolekcija būs pieejama visā pasaulē,» norāda Krištianu Ronaldu.

MAMMU jaunā aksesuāru kolekcija sadarbībā ar Ernest Alexander

Sociālā modes uzņēmuma MAMMU kolekcija sastāv no adītiem vīriešu aksesuāriem un ādas izstrādājumiem. Šalles, cepures un dūraiņi ļoti labi atspoguļo Ernesta Aleksandra, ASV labākā jaunā vīriešu modes dizainera mūsdienīgo rokrakstu un iederētos jebkura mūsdienīga vīrieša garderobē. Ādas izstrādājumi ir veltīti mūsdienu tehnoloģijām, kuras ir ne tikai mūsdienu cilvēka darbarīks, bet arī stilīgs aksesuārs. Šiem izstrādājumiem izmantota mīksta, augstas kvalitātes āda un lina odere, ir padomāts gan par ierīču drošību, gan par lietošanas komfortu. «Man joprojām ir spēcīga saikne ar Latviju, un es esmu ļoti lepns par mūsu sadarbību ar MAMMU šai kolekcijai. Man kā dizaineram bija ļoti interesanti apvienot Amerikas modes tendences ar tradicionālajiem Latvijas materiāliem, kā arī radīt man nebijušus apģērba gabalus - dūraiņus, cepures un šalles, ideāli piemērotus ziemas brīvdienām. Es jūtu dziļu saikni ar vērtībām, ko MAMMU pārstāv, un priecājos, ka kolekcija tiek radīta tieši māmiņu rokām,» stāsta Ernests Aleksandrs.

LELLA BALDI zīmola jubilejas kurpju pāris

Apavu un aksesuāru veikals STILETTO, atzīmējot piecu gadu jubileju, sadarbībā ar itāļu zīmolu LELLA BALDI laidis klajā īpaši šim notikumam veltītu kurpju modeli – melnas zamšādas augstpapēžu laiviņas, kuru purngalu rotā eleganta metāla stīpiņa un smalkas metāla kniedes. «Šis modelis ir LELLA BALDI reakcija uz panku stila atgriešanos – tendenci, kas plaši novērojama augstās modes skatēs. Mūsu zīmola interpretācijā šis stils ieguvis sievišķīgas līnijas un mūžam aktuālu eleganci,» komentē LELLA BALDI dizainers Čezāre Lučiani (Cesare Luciani). LELLA BALDI jubilejas kurpju cena ir 249 EUR.

Jaunā L’Oreal seja – Kirsten Dunst

Holivudas Aktrise Kirstena Dansta 2014.gadu sākusi ar lielu uzrāvienu un ir kļuvusi par L’Oréal matu kopšanās līdzekļu jauno seju. Aktrise ir pasludināta par salonu brenda L’Oréal Professional pārstāvi. Viņa seko pa pēdām tādām aktrisēm kā Dženifera Anistone, Bejonsē, Gvena Stefani un Eva Longorija, kuras arī ir bijušas modeles matu kopšanas brendu kompānijām.


Kristena Stjuarte – Balenciaga aromātu seja

Jaunās paaudzes Holivudas zvaigzne Kristena Stjuarte pirmo reizi pozē kādā smaržu reklāmā. Šoreiz tā ir jaunā «Rosabotanica» aromāta reklāmas kampaņa. Jaunā kinoaktrise melnbaltajā bildē pozē, atkailinājusi savu ķermeņa augšdaļu, kopā ar puķainu vīnogulāju un smaržu pudelīti. Jaunais aromāts tiks laists pārdošanā no 29.janvāra.


Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu