Izmēģinām Chevrolet Trax (11)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

2012.gada Ženēvas motoršovā pasaules pirmizrādi piedzīvoja mazās klases krosovers Opel Mokka.

Šis auto ir konstruēts uz General Motors koncerna Gamma 2 tehnoloģiskās platformas, ko izmanto arī tādu mazās klases auto kā Opel Adam un Chevrolet Aveo ražošanā. Tas nozīmē tikai vienu - lai arī Mokka dizains ir diezgan robusts un attēlos auto izskatās visnotaļ liels, patiesībā tas ir mazs un kompakts. Līdzīgi ir arī ar Mokka pusbrāli Chevrolet Trax.

Ja Opel Mokka ir sievišķīgs auto, tad Trax, pateicoties uzpūstajiem spārniem un masīvajam degungalam, tikpat labi varētu piestāvēt puikām. Tehniski gan tas ir tas pats auto - pat to durvis ir identiskas. Nemaz nerunājot par dzinējiem un piedziņas sistēmām.

Šā modeļa dzinēju saimē ir 1,6 litru atmosfēriskais motors (115 ZS), 1,4 litru turbo benzīnnieks (140 ZS), kā arī 1,7 litru turbodīzelis (130 ZS). Ar apmēram 6 litru vidējo patēriņu reālos apstākļos tas būs ekonomiskākais no pieejamajiem dzinējiem, turklāt to iespējams kombinēt ar visu riteņu piedziņas sistēmu. Pilnpiedziņas sistēma iespējama arī Trax modelim ar benzīna turbodzinēju, taču šis auto nebūs tik taupīgs.

Lai gan Trax ir tikai 4,25 metrus garš, tā gaita ir diezgan amerikāniska, un tālos braucienos tas pat būs patīkami. Arī granti un grambainas pļavas auto panes labi, taču ceļi ar viļņainu asfaltu mazajam krosoveram nav pa prātam.

Komentāri (11)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu