Kolekcijas «Monic by Vaide»

Šā gada 14.martā norisinājās Latvijas apģērbu zīmola «Vaide» pavasara/vasaras kolekcijas prezentācija, demonstrējot arī īpašo Premium klases kolekciju «Monic by VAIDE», kas tapusi sadarbojoties ar itāļu modes dizaineriem.

Ceturtdienas pievakarē veikalā «Vaide» Ģertrūdes un Kr.Barona ielas krustojumā uz prezentāciju bija ieradušās sabiedrībā pazīstamās dāmas, kas izvēlas Latvijā ražotus apģērbus, – restorāna «Amphora» īpašniece un viesnīcas Grand Palace Hotel vadītāja sieva Svetlana Loeva, Baltijas Modes federācijas prezidente Elena Strahova, glancētā žurnāla «Platinum» galvenā redaktore Marina Dianova, stila eksperte Una Ulme-Sila, modes reportieres Kristina Gnatjuka, Vlada Koroleva un Katerina Korss, kā arī veikala «Vaide» lojālās klientes un īpašie viesi. Pasākumu pagodināja uzņēmuma «Vaide» vadošā dizainere Sonita Pāvuliņa, kā arī īpašnieks Igors Obodovs ar kundzi un komercdirektors Vladimirs Šidlovskis, kuri bija sajūsmā par pasākuma apmeklētību un mājīgo svētku noskaņu.

Pasākuma viesus priecēja šarmantā Diāna Pīrāgs duetā ar saksofonistu Raivo Slišānu; restorāns «Dārzs» cienāja ar pavasarīgām uzkodām un dzirkstošiem dzērieniem, savukārt pasākuma laikā tika prezentēta «Vaide» Premium klases pavasara/vasaras kolekcija «Monic by Vaide», kas tapusi, pateicoties itāļu un latviešu modes sadarbībai.

«Kolekcijas «Monic by Vaide» tērpi veidoti no visaugstākās kvalitātes audumiem. Tie ir tērpi sievietēm, kuras necieš vienmuļību,» uzsvēra uzņēmuma «Vaide» mārketinga vadītāja Marina Griņina. «Šie tērpi apvieno sevī modernisma tradīcijas, un kolekcija tiek šūta Latvijā ar Rīgas drēbnieku meistarību un audumu izgatavošanas jaunākajām tehnoloģijām. Jaunā kolekcija piedāvā Premium klases aksesuāru plašu klāstu.»

Jau 20 gadus zīmola «Vaide» apģērbu pircējas ir pašpārliecinātas sievietes, kas ciena pārdomāta dizaina un komforta apvienojumu. Zīmolam ir veikali ne tikai Baltijā, bet arī Ukrainā un Krievijā. Veikals Kr.Barona un Ģertrūdes ielu krustojumā ir jau 13. zīmola veikals, kas apliecina, ka pircēji labprāt izvēlas Latvijā ražotu apģērbu.

Uz augšu