Skip to footer
Šodienas redaktors:
Artūrs Guds
Iesūti ziņu!

"Land Rover" vai "Range Rover"?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Kaut arī jaunās paaudzes "Land Rover Discovery" pirmizrāde plānota tikai šā gada aprīlī Ņujorkas auto izstādē, amerikāņu izdevumā "The Car Connection" publicēts spiegu foto, kurā auto redzams praktiski nemaskēts.

Jaunās paaudzes "Land Rover Discovery" pamatā ir platforma T5, pateicoties kurai gan pats auto, gan arī tā riteņu bāze kļūs garāka, savukārt platums un augstums – mazāks, ko plānots kompensēt ar elegantāku, "MPV" klases automobiļu stilā veidotu salonu un sabalansētāku un sportiskāku vadāmību. Jaunās paaudzes "Discovery" ārējā veidolā ir grūti nepamanīt līdzības ar "Range Rover", no kura tiks adaptēta arī priekšējā un pakaļējā piekare.

Atšķirībā no iepriekšējā modeļa jaunā septiņvietīgā "Discovery" rezerves ritenis nebūs piestiprināts automobiļa aizmugurē – tam paredzēta vieta bagāžas nodalījuma grīdā. Mainoties paaudzēm, ir pazudis arī pakāpienam līdzīgais pacēlums uz jumta.

"Land Rover Discovery" būs pastāvīgā visu riteņu piedziņa, un tas būs pieejams ar trim dažādiem dzinējiem: 4,0 litru V6 (250 ZS), 4,2 litru V8 (270 ZS) un 2,7 litru V6 "common rail" dīzeļdzinēju.

No spiegu fotokamerām paslēpties nav izdevies arī automobilim "Range Rover Sport", kura pārdošanu plānots sākt 2005.gadā. Principā šis auto ir mazāka un sportiskāka pašreizējā "Range Rover" versija, kuras sīvākie konkurenti būs "BMW X5" un "Lexus RX300".

Sākotnēji tirgum tiks piedāvāta tikai "Range Rover Sport" četru durvju versija, taču ir plānots, ka ar laiku varētu parādīties arī auto ar divām durvīm. Automobilim tiks uzstādīts 2,7 litru V6 dīzeļdzinējs (200 ZS), kurš kopš šā gada vasaras tiks izmantots arī automobilī "Jaguar S-Type". Vēlāk varētu sekot citi "Jaguar" V6 un V8 dzinēji.

Komentāri
Nepalaid garām!
Uz augšu