"Audi S" līnijas modelis uz "A4" bāzes veicis kārtējo evolūcijas loku un pacēlies līdz astoņu cilindru dzinējam agrākā V6 turbo vietā.
Atmetot visu prozu, pats galvenais jautājums ir - vai "Audi" un "VW" grupu tendence "hp" automobiļos pamatā atteikties no pārbaudītiem turbomotoriem par labu lielākiem atmosfēriskiem "tilpumiem" patiesībā nav kritiens atpakaļ, turklāt ar visām sen definētajām nelaimēm, ko sev līdzi velk par 100 kg smagāks auto priekšgals. "Audi" gadījumā tā nav, jo jaunais 4,2 l V8 dzinējs sver tikpat, cik 2,7 l V6 turbo vecajā "S4" - 195 kg. Motors ir arī īsāks par iepriekšējās paaudzes "Audi" V8, un tādējādi to vispār ir iespējams ievietot samērā šaurajā "A4" virsbūvē. Visbeidzot, "Audi" var uzgavilēt, jo ir veiksmīgi izvairījies no "VW" neganti uzspiestā W8 motora, kurš izrādījies pārāk komplicēts, smags un rijīgs. Ja tik lielam un prestižam lādiņam kā "Passat W8" tas vēl der, tad "S4", kas pats par sevi ir sinonīms ultrasportiskai braukšanai, tas būtu līdzvērtīgs enkuram. Dzinēja izvēlei gan ir vēl viens, neoficiāls izskaidrojums - V6 turbo nav piemērots tik lielas jaudas noņemšanai, vienlaikus saglabājot dzinēja resursu, bet "Audi S4" katrā ziņā ir "BMW M3" konkurents. Rau, par 1 zirgspēku Ingolštate Minhenei nu ir iezāģējusi. So, ladies and gentlemans, "Audi" nu ir ļoti īpatnējs auto, kura dzinējs attīsta 344 ZS pie tādam motoram visai augstiem apgriezieniem - 7000 minūtē. Arī šis ir jauns konceptuāls pavērsiens, sevišķi ņemot vērā, ka griezes momenta maksimums 410 Nm tiek sasniegts jau pie absolūti reāliem 3500 rpm. Par spīti daudz izmantotajiem izolācijas materiāliem un vispārējai korpusa masivitātei, "S4" 100 km/h sasniedz 5,6 sekundēs, bet 200 km/h - mazliet vairāk nekā 20 s. Izmaiņas alumīnija balstiekārtā veiktas tikai tik daudz, lai kompensētu dzinēja smaguma centra izmaiņas un pieskaņotu piekari jaudai. Ārējais tūnings veikts labākajās "Audi" tradīcijās - neuzkrītošas, taču nepārprotamas bampera formas izmaiņas, liegs spoileris sedana variantā un lielāki izpūtēji. Salonā atrodami pelēkie "S" sērijas "pulksteņi", kā arī ar ādu izšūts salons ar "Recaro" sēdekļiem. Latvijā "S4" tiks parādīts tikai nākamā gada autoizstādē aprīlī, kad, visticamāk, "Audi Centrs Rīga" prezentēs visu aktuālo "S" sēriju.