Britu ģimene par aviobiļetēm samaksā £1300, bet lidojumā nākas sēdēt uz grīdas

FOTO: Privātais arhīvs

Lielbritānijā dzīvojošā Teiloru ģimene piedzīvoja nepatīkamu pārsteigumu, dodoties mājās pēc ceļojuma uz Vidusjūras salu Menorku. Lai gan Teilori par aviobiļetēm uz Birmingemu bija samaksājuši 1300 sterliņu mārciņas un bija veiksmīgi reģistrējušies lidojumam, daļu no tā viņiem nācās aizvadīt, sēžot lidmašīnā uz grīdas, vēsta raidorganizācija BBC.

Pēc iekāpšanas lidmašīnā Teiloru ģimene devās uz norādītajām vietām - D, E un F sēdvietu 41.rindā. Taču zem sēdvietu numuru norādēm nebija krēslu.

"Mēs paskatījāmies viens uz otru, it kā jautādami - kur palikušas mūsu vietas?" sacīja Pola Teilore. 

Viņa ar vīru un desmit gadus veco meitu šī gada jūnijā lidostā ieradās agri, lai aviokompānijas TUI lidojumā varētu reģistrēties blakus esošās vietās. 

Kad lidmašīnā bija sakāpuši visi pasažieri, brīva palika tikai viena vieta. Tajā apsēdināja Teiloru meitu Brūku, savukārt vecākiem ierādīja izbīdāmos krēslus apkalpes zonā. Tomēr pēc lidmašīnas pacelšanās apkalpei vajadzēja piekļūt nodalījumiem aiz Teiloriem ierādītajiem krēsliem, kur atradās pārtika un citas preces. Polai Teilorei un viņas vīram lika apsēsties uz lidmašīnas grīdas vietā, kur vajadzēja būt viņu sēdvietām.

Ģimene BBC raidījumā "Rip Off Britain" stāsta, ka apkalpe esot pateikusies par viņu pretimnākšanu. Taču, kad viņi mēģināja atrisināt problēmu TUI klientu centrā, ģimenei piedāvāja vien 30 mārciņu kompensāciju.

Kad Teilori sazinājās ar raidījumu, TUI piekrita atlīdzināt pilnu biļešu cenu. Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka notikusi "pēdējā brīža lidaparāta maiņa" un jaunās lidmašīnas sēdvietu izkārtojums esot bijis citādāks nekā sākotnēji plānotajai lidmašīnai.

TUI atvainojās par "to, kā situācija sākotnēji tika risināta".

Civilās aviācijas pārvalde žurnālistiem norādīja, ka izņēmuma gadījumos pasažieriem ir ļauts sēdēt apkalpes vietās, taču nedrīkst rasties situācija, kad pasažieris lidojumā laikā pavisam paliek bez sēdvietas.

Uz augšu