Optiskā ilūzija liek Korejas kafejnīcas interjeram līdzināties multenei

FOTO: Ekrānuzņēmums/Instagram/duffy_lifediary

Mūsdienās kafejnīcu apmeklējumi vairs nesaistās ar ātru kafijas izdzeršanu un došanos tālākās gaitās – tieši pretēji – šodien “kafijošana” ir visai aktuāls laika pavadīšanas veids, veltot to lēnām sarunām, kafijas dzeršanai un kafejnīcas interjera baudīšanai. Šāda tendence ir iemesls, kādēļ daudzu kafejnīcu īpašnieki īpašu uzmanību pievērš tieši unikāla un apmeklētāju piesaistoša interjera veidošanai. Kāda Dienvidkorejas galvaspilsētas Seulas kafejnīcas saimniece sava uzņēmuma interjeru ir izveidojusi tik šokējošu, ka šī kafijotava nespēj ne atkauties no klientiem.

Kafejnīca ar multfilmai līdzīgo interjeru jeb Café Yeonnam-dong Seulā acumirklī pēc atvēršanas kļuva ārkārtīgi populāra gan vietējo iedzīvotāju, gan tūristu vidū. Viss kafejnīcas interjers, tostarp mēbeles, trauki un pat virtuves piederumi ir veidoti, radot ilūziju par divdimesionālu vidi, kas apmeklētājiem rada iespaidu, ka viņi ir ienākuši multfilmas pasaulē.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aummy Tippayapong (@aummytip) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by XUE ER (@vforvanity) on

Kafejnīcas īpašniece Eujuna Lī atklāj, ka ideja par kafejnīcas dizainu radās, kad viņa aizrāvās ar kāda korejiešu seriāla skatīšanos. Televīzijas seriāls ar nosaukumu “W” vēsta par meiteni, kas jebkurā brīdī spēj iekļūt komiksu pasaulē un vēlāk iemīlas kādā no tēva zīmētajiem komiksu tēliem. Pēc seriāla noskatīšanās īpašniece nolēma saviem klientiem sniegt šādu iespēju uz neilgu laiku iejusties komiksu tēlu ādā.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 강소연 (@a95gree) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bruna Aguiar 브루나🍁 (@brubmaciel) on

Viss kafejnīcas interjers ir ieturēts melnbaltās krāsās, bet divdimensiju optiskā ilūzija tiek panākta, ar melnām līnijām iezīmējot mēbeļu, trauku vai citu priekšmetu kontūras. “Mēs radījām kafejnīcu šādu, jo ne Korejā, ne pasaulē nekas tāds vēl nav bijis. Šis ir unikāls koncepts, tāpēc uzņēmumam izvēlējāmies šādu stilu,” britu žurnālam “Daily Mail” atklāj kafejnīcas īpašniece Eujuna Lī.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 나는마유코 (@_____mauco___) on

Uz augšu