Cadillac gatavojas modeļu nosaukumā iekodēt griezes momenta rādītāju

FOTO: Publicitātes foto

General Motors koncerna zīmols Cadillac no 2020.gada modeļu nosaukumā iekļaus trīsciparu skaitli, kas norādīs uz konkrētā spēkrata griezes momentu ņūtonmetros. Tiesa gan, tā nebūs precīza, bet gan līdz tuvākajiem 50 ņūtonmetriem noapaļota vērtība. Tāpat interesanti, ka griezes momenta vērtība nerotās jaudīgākos Cadillac V sērijas automobiļus.

Kā izteicies zīmola prezidents Stīvs Kārlails, jaunais marķējums potenciālajiem pircējiem sniegs krietni vien precīzāku priekšstatu par mašīnas veiktspēju, dinamiskajiem rādītājiem un vilktspēju.

Bez tā būtiski, ka jaunā nomenklatūras sistēma vienlīdz labi der kā benzīna, tā arī dīzeļmašīnu nosaukumos. Dzinēja darba tilpuma un zirgspēku raksturojošās katra motora īpašības nav pietiekamas.

Var piebilst, ka 2017.gadā uzreiz divas kompānijas sāka savus modeļus dēvēt citādāk, to nosaukumos pievienojot dzinēju jaudas rādītāju. Proti, Jaguar Land Rover ieviesa, piemēram, E400, kur E apzīmē dzinēja veidu (elektromotors), bet skaitlis - jaudu. Ja auto apgādāts ar benzīna vai dīzeļdzinēju, burts pirms jaudas rādītāja attiecīgi ir P vai D.

Audi savukārt izvēlējušies vēl interesantāku auto kristīšanas modeli. Proti, ja automobilim uzstādīts 204 zirgspēku dīzeļdzinējs, tā nosaukumā iekļauts skaitlis 40. Ja zem pārsega atrodas 245 zirgspēku benzīna motors, attiecīgais skaitlis ir 45. Uz trīs litru dīzeļdzinēju ar 286 ZS tikmēr norāda skaitlis 50, bet par 3 litru benzīna motoru ar 340 zirgspēkiem - skaitlis 55.

Uz augšu