Karstākā Renault Megane kļūst par ātrāko priekšpiedziņas auto Nordšleifē (1)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Renault Megane RS Trophy R Nordšleifē
Renault Megane RS Trophy R Nordšleifē Foto: Publicitātes foto

Nirburgringas Nordšleifē ir jauns rekordists priekšpiedziņas ielas auto kategorijā un tas ir speciāli radītais Renault Megane RS Trophy R.

Tas ir auto, ko Renault Sport nodaļa veidojusi uz jaunās paaudzes Megane RS Trophy bāzes. No iepriekš, 2019.gada sākumā prezentētā auto pārņemts turbo motors ar 300 zirgspēkiem, taču citās jomās veiktas ievērojamas modifikācijas. Tai skaitā jānorāda, ka Trophy R svars ir par veseliem 130 kg zemāks, mašīnai ir optimizēta aerodinamika un arīdzan radikāli pārveidota šasija.

Veikto pārmaiņu rezultāts ir jauns rekords zaļajā ellē, ko zinām arī kā Nirburgringas Nordšleifi. Proti, 2019. gada 5. aprīlī Megane RS Trophy R tur uzstādīja jaunu rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā, nobraucot trases apļa 20,832 km garo distanci 7 minūtēs un 40,100 sekundēs.

Foto: Publicitātes foto

Megane RS un Nirburgringas stāsts ilgst vairāk nekā desmit gadus. Tas sākās 2008. gadā ar pirmo rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā, kad Megane RS R26 paveica apli 8 minūtēs un 17 sekundēs. Šis rezultāts pēc trim gadiem tika pārspēts ar otrās paaudzes Megane RS versiju, kuru vadīja Renault testa pilots Lorāns Hurgons (8'07''97). 2014. gadā viņam pirmo reizi izdevās iekļauties 8 minūtēs (7'54''36), pilotējot Megane III RS Trophy R versiju. Hurgons bija arī pie pēdējās paaudzes Megane RS Trophy R stūres, un arī uzstādīja jaunu latiņu.

Jāpiebilst, ka Renault Megane RS Trophy R būs pieejama ierobežotā skaitā - vien pāris simtos eksemplāru, un pārdošanā nonāks 2019. gada beigās.

Pirmo reizi plašākai publikai Megane RS Trophy R būs skatāmi 2019. gada 24. maijā, piektdienā pirms Monako Formula One Grand Prix 1 posma, un pie stūres šiem auto būs F1 komandas braucēji Daniels Rikardo un Niko Hilkenbergs.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu