NEPLP apstiprinātā Sabiedriskā konsultatīvā padome izvēlējusies jaunos vadītājus

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
SKP Sabiedriskā pasūtījuma apakšpadomes līdzpriekšsēdētāja, nodibinājuma "Fonds Nāc līdzās" pārstāve Sarma Freiberga
SKP Sabiedriskā pasūtījuma apakšpadomes līdzpriekšsēdētāja, nodibinājuma "Fonds Nāc līdzās" pārstāve Sarma Freiberga Foto: Sintija Zandersone/LETA

Nacionālās elektroniskās plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) apstiprinātā jaunā Sabiedriskā konsultatīvā padome (SKP) izvēlējusies savus jaunos vadītājus, informēja NEPLP Informācijas centrā.

Par SKP Sabiedriskā pasūtījuma apakšpadomes līdzpriekšsēdētāju tika ievēlēta nodibinājuma "Fonds Nāc līdzās" pārstāve Sarma Freiberga, par vietnieci - biedrības "Latvijas Pilsoniskā alianse" pārstāve Zaiga Pūce. Savukārt par SKP Nozares attīstības apakšpadomes līdzpriekšsēdētāju tika ievēlēta biedrības "Par legālu satur" pārstāve Dace Kotzeva, bet par vietnieku biedrības "Latvijas Mediju ētikas padome" pārstāvis Jānis Lielpēteris.

Jaunajā SKP modelī paredzētas divas apakšpadomes - sabiedriskā pasūtījuma apakšpadome, kurā darbojas organizāciju pārstāvji, kuri īsteno sabiedrības interešu pārstāvniecību sabiedriskā pasūtījuma izstrādē un izvērtēšanā, un nozares attīstības apakšpadome, kurā darbojas organizāciju pārstāvji, kuri īsteno elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares interešu pārstāvniecību nozares stratēģijā.

Šādas izmaiņas SKP ieviestas, balstoties uz sabiedrības augošo vēlmi līdzdarboties elektronisko mediju nozares un sabiedrisko mediju nākotnes vīzijas radīšanā.

Jau ziņots, ka septembra sākumā NEPLP apstiprināja jaunās SKP sastāvu 19 personu sastāvā un aicināja biedrību, nodibinājumu, profesionālo iestāžu un citu organizāciju pārstāvjus turpināt pieteikties, lai līdzdarbotos un paustu savu viedokli sabiedriskā pasūtījuma un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālās stratēģijas izstrādāšanas procesā.

Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā noteikts, ka SKP ir NEPLP izveidota padomdevēja institūcija, kuras uzdevums ir nodrošināt sabiedrības līdzdalību sabiedriskā pasūtījuma un Elektronisko plašsaziņas līdzekļu nozares attīstības nacionālās stratēģijas izstrādāšanas procesā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu