Līdzīgi kā augstāk minētais F1, arī Speedtail ir trīs sēdvietas ar vadītājam atvēlētu centrālo pozīciju un nedaudz uz aizmuguri atvirzītām pasažieru sēdvietām viņam pie sāniem.
Ja salīdzina ar F1, jaunais plūdlīnijas modelis ir nepilnas divas reizes jaudīgāks. Ja F1 uzstādītais 6,1 litra atmosfēriskais motors no BMW apcirkņiem attīstīja 627 zirgspēkus, tad Speedtail ir hibrīdsistēma, kuras bāzi veido 4 litru V8 twin-turbo motors, un tās jauda ir 1070 ZS. Maksimālais griezes moments, ko novada aizmugurējiem riteņiem, sasniedz 1150 Nm.
Lai gan Speedtail ir vairāk nekā 5,1 metru garš jeb garāks nekā jebkurš cits McLaren, tas plašā oglekļa šķiedras lietojuma dēļ sver tikai 1430 kilogramus. Tāpat šis ir visu laiku aerodinamiski efektīvākais McLaren, un tas atspoguļojas dinamikas un maksimālā ātruma rādītājos.
McLaren tagad ziņo, ka Speedtail maksimālā ātruma noskaidrošanai uzņēmums ar tā galveno testu pilotu Keniju Breku priekšgalā bija devušies uz Kenedija kosmosa centru Floridas štatā (ASV). Tur atrodas 3 jūdzes jeb nepilnus piecus kilometrus garš skrejceļš, kur iepriekš no misijām atgriezās NASA kosmosa lidaparāti (shuttle) Discovery, Atlantis, Endeavour. Challenger un Columbia, kā zināms, eksplodēja attiecīgi pacelšanās un nolaišanās laikā.