ASV Senāta Izlūkošanas komitejas ziņojumā norādīts, ka pētnieku apskatītajā laikā Prigožina kūrētā «Interneta izpētes aģentūra» tik aktīvi «pētīja» internetu, ka panāca 76,5 miljonus auditorijas iesaistes gadījumu (engagements) Facebook, 72 miljonus Twitter un 187 miljonus Instagram. Kā viņi to paveica? Ar tādām mēmēm kā šajā IIA veidotajā «Blacktivist» piemērā: «KKK (Ku Klux Klan) ir iefiltrējies policijas departamentā jau gadiem.» [5]
IIA troļļi agresīvi tēmēja uz melnādainajiem amerikāņiem un uzkurināja gan labēji, gan kreisi pārliecinātus pilsoņus labi koordinētas kampaņas ietvaros.
Zīmīgi, ka IIA darbojās, izplatot pretējus viedokļus, jo mērķis ir spriedze un auditorijas mulsināšana, bet ne vienmēr kādu konkrētu politisku mērķu sasniegšana. Lielu ažiotāžu auditorijā varēja uzkurināt, rakstot un izplatot fotouzņēmumus, kas saistīti ar afroamerikāņu kultūru, feminismu, kristietību, kara veterāniem, ieroču kontroli un citām tēmām, kur cilvēku viedokļi krasi atšķiras.
ASV Senāta Izlūkošanas komitejas ziņojumā kā desmit populārākie IIA izveidotie Instagram konti ir nosaukti šie: @blackstagram_, @american.veterans, @sincerely_black_, @feminism_tag, @rainbow_nation_us, @american.made, @afrokingdom_, @army_of_jesus, @mericanfury, @pray4police. [6] Tātad Kremlī ir norūpējušies par melnādaino amerikāņu tiesībām, turpinot Ņikitas Hruščova tradīcijas? Kontu nosaukumi parāda Kremļa troļļu izvēli par labu sensitīviem jautājumiem, par kuriem cilvēki lauž šķēpus. Krievijas troļļi minētās atšķirības nav radījuši, bet tie uzplēš rētas un pielej eļļu ugunī, lai radītu vēl vairāk spriedzes. Tā ir destruktīva ietekme, kas līdzinās informācijas karam, kura uzdevums ir vājināt mērķa valsti. Līdzekļi varētu tikt ieguldīti savu iedzīvotāju dzīves uzlabošanai, tā vietā Maskava tos tērē, lai bojātu dzīvi citiem. Turklāt t.s. influenceri jau paši sāk pelnīt ar reklāmu izvietošanu, padarot savu (ne)darbu vēl efektīvāku.