BMW i8 stāstam pienākušas beigas (3)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
BMW i8
BMW i8 Foto: BMW

Sešus gadus ilgušais BMW i8 ražošanas cikls ir noslēdzies un līdz ar to arī pienācis gals modelim, ko pilnīgi droši var uzskatīt par panākumiem bagātāko elektrificēto ielas sporta auto, kas ticis ražots sērijveidā.

BMW i8 ir vienlaikus futūristisks auto, taču bez viennozīmīga pozicionējuma. Tam ir divas uz augšu veramas durvis, kā īstai autobūves eksotikai no Itālijas, taču jauda ir divreiz mazāka - tikai 362 zirgspēki.

Foto: BMW

Tai pašā laikā i8 ir kā platforma jaunu konstruēšanas metožu un materiālu lietojuma testiem, tādēļ auto sver tikai pusotru tonnu un līdz 100 km/h paātrinās 4,4 sekundēs. Un vēl - i8 aizvien ir pirmais masveidā ražotais BMW plug-in hibrīdauto, kurš nedaudz pat spēj braukt videi īpaši draudzīgā bezizmešu režīmā. Tas arī bija pirmais BMW ar priekšējām lāzergaismām.

Foto: BMW

BMW i8 sērijveida modelis pasaulei tika prezentēts 2013.gada septembrī Frankfurtes auto šovā. Kopš tā laika BMW ražotnē Leipcigā uzbūvēti nedaudz vairāk par 20 tūkstošiem i8 gan kupejas, gan rodstera versijās. Nav daudz un nav arī zināms, vai BMW izdevās kaut ko nopelnīt ar aptuveni 120 - 130 tūkstošus eiro vērtā modeļa pārdošanu, taču mašīnas izstrādē iesaistītie inženieri ir vienisprātis, ka ir gūta neatsverama pieredze dažādu inovatīvu ražošanas metožu lietošanā. Tai skaitā detaļu 3D drukāšanā, ziņo Autoblog.com

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu