Lielākās kļūdas un ieguvumi pretrūsas apstrādē

FOTO: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Pretrūsas apstrāde ir gados vecāku auto ikdiena, bet vai tā būtu interesanta un pieļaujama arī pilnīgi jauniem auto? Daudzi noteikti teiks, ka nē, citi, ka jā

Daudzi teiks, ka nē, daudzi - ka noteikti. Starp pēdējiem ir arī uzņēmuma Skandi Motors pēcpārdošanas vadītājs Aldis Lediņš, pēc kura domām, pretrūsas apstrādes procesi būtu vēlami jau jaunas mašīnas ekspluatācijas sakuma brīdī, jo īpaši Latvijas apstākļos.

Paaugstināts gaisa mitrums un pretslīdes reaģenti, ar ko apstrādā brauktuves ziemā, atstāj postošu iespaidu ne vien uz automašīnu virsbūvēm, bet arī ritošo daļu, bremzēm, izplūdes traktu, degvielas tvertni, elektrosistēmu un tā tālāk. Šis nejaukais process sākas ar brīdi, kad automašīna izbrauc pa salona durvīm. Korozija mūsdienās ķer visu marku un modeļu automašīnas, tāpēc īpaši izdalīt kādu nav vērts.

Raivis Alksnis, Krown Latvia pārstāvis: "Ļoti priecē fakts, ka jaunu auto īpašnieki pretrūsas apstrādi veic jau savlaicīgi, ko mēs iesakām darīt."

Tā kā pretrūsas apstrādei ir sava specifika, Aldis Lediņš iesaka rūpīgi saplānot darbus. Apstrādei vajadzētu pagaidīt, ja iecerēts tonēt stiklus vai doties uz apkopi vai tehnisko apskati. 

FOTO: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Automašīnas pretrūsas apstrāde nenotiek pie dīlera, jo darbiem nepieciešamas īpašas telpas, kamdēļ izbraukuma apstrāde nav iespējama. Automašīnas nogādāšanu veic pēcpārdošanas nodaļa.

Vienlaikus nevajadzētu arī pārvērtēt pretrūsas apstrādes efektu. Kā visam šajā pasaulē, tam arī ir sava iespēju robeža.

"Pretrūsas apstrāde ir jāuztver kā apkopes pakalpojums. Tas nav kaut kas vienreizējs un visu atlikušo dzīvi mašīnai vairs nekas nav jādara," - tā Aldis Lediņš.

Ko vēl ņemt vērā, ja vēlies pasargāt sava auto metāliskās daļas no apkārtējās vides ietekmes, skaties TV Auto ziņu sižetā.

Uz augšu
Back