Krievu blogeris izjauc Lada Vesta un ir pārsteigts (22)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Krievu blogeris vārdā Iļja YouTube kanālā "Klubnij servis" publicējis video, kurā analizēta jaunā Lada Vesta SW Cross. 

Daudzi uz Krievijas ražojumu, kaut arī tas maksā miljonu rubļu (gandrīz 11 tūkstoši eiro), noteikti raugās ar zināmu skepsi. Tomēr blogeris atzīst, ka bija patīkami pārsteigts par universāļa montāžas kvalitāti un pat salīdzināja Vesta ar budžeta klases ārzemju auto. 

Labā vērtējuma cēlonis tālu nav jāmeklē, jo tas slēpjas pašā mašīnā. Proti, mašīnā ir minimāls Krievijā ražoto komponenšu skaits; lielākā daļa svarīgāko mezglu un detaļu ir importētas no ārzemēm.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Tā, piemēram, atklājās, ka blogera rokās nonākušais Lada Vesta universālis SW Cross ir apgādāts ar franču Renault H4M motoru (benzīna dzinējs ar 1,6 litru darba tilpumu) un japāņu CVT automātisko pārnesumkārbu no Jatco. Tā bremžu sistēmas sastāvdaļas bija no amerikāņu uzņēmuma TRW, elektronika no Vācijas koncerna Bosch, dzinēja stiprinājumi un stūres mehānisma stienis no Francijas uzņēmuma Valeo. Izplūdes sistēma savukārt bija aizgūta no PSA Peugeot-Citroen meitasuzņēmuma, bet aizmugurējo bremžu diski un skavas savukārt no Anglijas firmas Lucas.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Krievijā tikmēr bija ražoti amortizatori, aizmugurējā torsionu piekare, stūres lodveida šarnīri, un virsbūves elementi. Blogeris atzīmēja, ka automašīnai bija veikta apstrādāta ar pretkorozijas materiālu, korpuss bija kārtīgi sametināts, un gandrīz visur bija ieklāts trokšņu un vibrāciju izolācijas materiāls. Plāns un vienkāršs, bet tomēr bija. Rūsu mašīnā atrast neizdevās pat pēc pilnīgas interjera izjaukšanas.

Arī iepriekš veiktos šāda veida testos secināts, ka Krievijā ražoto detaļu īpatsvars Lada automašīnās sarūk. Oficiāli gan AvtoVAZ norāda, ka importa daļa AvtoVAZ pirkumos ir 30 - 35 procenti.

Komentāri (22)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu