Vai jaunais Volkswagen Tiguan ir tik labs kā izliekas? (2)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Pēdējā laikā mums tik bieži bijusi darīšana ar neparastiem un jaunizgudrotiem automobiļiem, ka gribas izbraukt ar kaut ko tradicionālu un pierastu. Kā saka, savu, pat ja tas nav mūsu personīgais auto. Tāpēc šodien TV Auto ziņas izbrauks ar jauno, precīzāk - modernizēto Volkswagen Tiguan.

To, ka Tiguan ir labs auto, Latvijā droši vien zina pat bērni. Taču ne katrs bērns zina, ko nozīmē R burts. Tam piešķirta jauna forma, un tas apzīmē ārkārtīgi gribētu komplektāciju R-Line. Lai gan tehniski R-Line ne ar ko neatšķiras no parasta Tiguan, vizuālais tēls ir gana uzstājīgs. Platais R Line bampers labi sader ar jauno radiatora resti, kurā atradusies vieta gan jaunajam, plānajam Volkswagen logotipam, gan viedajiem matricu lukturiem, kādu Tiguan agrāk nebija. R Line Tiguan tagad mazliet līdzinās Land Rover produkcijai, lai gan dizaineru mērķis bija pavisam cits - pievilkt kompaktā krosovera ģīmi tuvāk lielajam Touareg un aizokeāna Atlas Cross Sport.

Jaunais Tiguan ieradies ar 1,5 litru TSI benzīna turbomotoru. Tam ir 150 zirgspēku. Kopā ar priekšpiedziņu un DSG kārbu tas kā bija, tā arī paliks viens no populārākajiem Tiguan modeļiem. Bet esiet mierīgi - Tiguan varēs dabūt arī ar dīzeli un visu riteņu piedziņu. Salons pat vairāk kā ārpuse skaidro R Line kolekcijas plašo slavu. Melns no griestiem līdz grīdai, tāds Tiguan izskatās prestižs un dārgs, gluži kā mazs Touareg.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Modernizētajam Tiguan ir arī jaunā parauga Volkswagen stūre - ar vadības pogām, kas īsti nav pogas un darbojas tikai tad, kad ieslēgta aizdedze. Atslēga, starp citu, ir vecā. Nav tāds mini obelisks kā jaunajam Golfam. Klimata iekārta gan pazaudējusi visas pogas, un kļuvusi skārienjutīga. Radio gan atstātas divas pogas, kaut tas ir jauns - ar Apple Car Play savienojumu pa gaisu. Par piemaksu Tiguan tagad var dabūt Harmann Kardon skaņas sistēmu.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Viens iepriekšējā Tiguan īpašnieks teica, ka šī automašīna esot kā labi apavi. Ja tev ir 44. izmērs, tad nav jāpērk 44,5 vai 43,5, tāpēc ka ražotājs kaut ko izdomājis citādi. Ir 44., un tas tev der! Tiguan der kā uzliets arī tiem, kas sēž aizmugurē. Arī standarta bāzes Tiguan ir bīdāms aizmugurējais sēdeklis. Volkswagen jābūt omulīgam. Un tāds ir arī šis Tiguan R Line.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Viens no mīnusiem varētu būt cena. Cik tad maksā TV Auto ziņu izmēģinātais R-Line modelis? Sākuma cena ir 23 700 eiro, un, jā, šis auto maksā vairāk. Ekspresaptaujā raidījums centās noskaidrot, cik varētu maksāt jaunais Tiguan R-Line, balts, ar LED lukturiem un visu pārējo. Caurmēra minējums bija starp 42 un 45 000 eiro. Agrāk tā arī bija. Šis maksā 37 000 eiro. Ar visu, kas tur iekšā, tas ir godīgs piedāvājums.

Volkswagen Tiguan R-Line 1.5 TSI DSG

+ dizaina atjauninājumi

+ modernizēta kabīne

+ joprojām saprātīga cena

- daudz touchscreen virsmu

- dārgas riepas

- nav rezerves riteņa

Dzinējs: 1498 ccm, R4 turbo

Jauda: 150 

Paātrinājums: 9

Patēriņš: 5,7

CO2: 130

Cena: no 23 700*

*) demonstrācijas auto cena 37 200 eiro.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu