Nepārdomātais Kaivas un Dzelzavas ielas krustojums rada galvassāpes daudziem

FOTO: Ekrānuzņēmums no raidījuma Zebra

Netālu no Lubānas ielas rotācijas apļa, kur jau ir uzbūvēts viens milzu loģistikas centrs un drīzumā taps vēl viens, ir mazs, no pirmā skatiena nekaitīgs Dzelzavas un Kaivas ielas krustojums. Jāteic, ka ar lēni braucošām mašīnām tas tikai izskatās nekaitīgs, jo ne viens vien transportlīdzekļa vadītājs īsā laikā te jau ir paguvis iedzīvoties pamatīgās nepatikšanās. 

Rīgas rajons starp Biķernieku, Deglava un Juglas ielu piedzīvo vērienīgas transformācijas, tiek apdzīvots aizvien blīvāk; pārmaiņas skar arī satiksmes dzīslas. Šeit nesen ir izveidots Kaivas ielas krustojums ar pagarināto Dzelzavas ielu, kam pie viena ir piešķirts galvenā ceļa statuss. Šis apstāklis īsā laikā ir iegāzis ne vienu vien vadītāju.

Kaut arī uz Kaivas ielas pirms krustojuma ar Dzelzavas ielu tagad ir uzstādīta STOP zīme, ieraduma spēks ir pārāk liels un daudzi autobraucēji nobremzē tikai pēdējā brīdī vai nenobremzē nemaz. Avārijas notiek cita pēc citas.   

Kaivas un Dzelzavas ielas krustojums FOTO: Ekrānuzņēmums no raidījuma Zebra

"Pirms gada jau stāstījām, ka šeit būs jāuzmanās. Tā arī ir! Viens mūsu skatītājs sūtīja vienu bildi ar avāriju šajā krustojumā, otru bildi… Un zināt, kas notika? Cilvēks, kurš bija sūtījis mums bildes, zināja, ka jāuzmanās… Piestāja šajā krustojumā, bet divi citi, kas nezināja, ka šeit kaut kas mainījies, avarēja, un viena no tām mašīnām uztriecās viņam virsū un sasita viņa mašīnu," stāsta raidījuma "Zebra" vadītājs Pauls Timrots.

Timrots norāda, ka tiem, kas tagad domā mācīties augstskolā, vajadzētu mācīties par ceļa zīmju licējiem, jo tie, kas tās izvietojuši līdz šim, to īsti nejēdz. "Zebras" vadītājs piebilst, ka minētajā krustojumā ar satiksmes organizācijas izmaiņām ir radīta arī kabatas izmēra ekoloģiskā krīze, jo 90% automobiļu šeit brauc pa Kaivas ielu un ir spiesti apstāties, deldēt bremzes, deldēt riepas, papildus dedzināt degvielu un radīt kaitīgos izmešus.

Uz augšu
Back