"Clubhouse" pirms brīža vēl bija "karstākais" jaunums mobilo lietotņu pasaulē, taču tagad straujā izaugsme ir aprāvusies. Neskatoties uz to, konkurenti gatavojas ar lielu pompu atklāt savus "Clubhouse" klonus. Digitālā mārketinga aģentūras "New Black" vadītājs (un viens no aktīvākajiem "klabhausiešiem" Latvijā) Artūrs Mednis norāda, ka runas par "Clubhouse" galu ir pāragras.

ABONENTIEM ABONENTIEM

Pagājušā gada nogalē "Clubhouse" sāka augt neticamā ātrumā - no decembra līdz februārim tā tika pie apmēram desmit miljoniem jaunu lietotāju, pat neskatoties uz to, ka reģistrēties var tikai ar ielūgumu, turklāt jābūt "iPhone" lietotājam. No februāra vidus liela rosība valdīja latviešu valodā runājošajā "Clubhouse" daļā. Pirmajās dienās lietotāji iepazinās, tika nodibināti jauni biznesa kontakti un viens otru atrada domubiedri. Sāka parādīties tematiskās istabas - sarunas par biznesu, motosportu, psihiatriju un daudzām citām tēmām, vai vienkārši gremdēšanās atmiņās par jautrākajiem vietējā mēroga skandāliem un stāsti par neveiksmīgākajiem randiņiem. 

Tieši tas pats notika arī citur pasaulē. Ilgi nebija jāgaida, līdz "Clubhouse" sāka saņemt pirkšanas piedāvājumus (neoficiāli izskanējis, ka platforma "Twitter" esot piedāvājusi četrus miljardus dolāru) un milzu interesi no investoru puses. Svētdien informācijas avots aģentūrai "Reuters" apstiprināja, ka pēc jaunākā finansējuma piesaistes raunda uzņēmuma vērtība esot četri miljardi dolāru.