Subaru Outback. Kā tas brauc?

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Mēs jau zinām, ka jaunais Subaru Outback ir garāks, platāks, augstāks, ka tas ir modernāks, ka tam ir jauna multimediju iekārta un, ka tas ir drošākais klasē, kā apgalvo pats Subaru. Tas, ko mēs nezinām, ir kā šis auto brauc. Laiks to noskaidrot!

Balts jaunais Outback izskatās patiešām iespaidīgi. Šeit viss ir kā pienākas paaugstinātas pārgājamības universālim.

Brangs klīrenss - virs 21 cm. Normālas plastmasas uzlikas uz arkām un sliekšņiem. Riteņi visām komplektācijām patiesībā ir vienādi, atsķiras tikai krāsa. Pat dizains būtībā ir viens un tas pats.

Kas ir ļoti labi, joprojām augsta profila riepas - 225/60 R18. Latvijas ceļiem ārpus pilsētām - tas, ko dakteris parakstījis. Uz jumta ir tie slavenie reliņi, kur vidusdaļa pagriežama šķērsām. Tas nozīmē, ka Outback nevajadzēs atsevišķus šķērsreliņus, lai uzliktu jumta kasti.

Raidījuma TV Auto ziņas vadītājs Normunds Avotiņš: "Sešās modeļu paaudzēs Outback nogājis garu ceļu no automašīnas, kas bija pielīdzināma spectehnikai un derēja tikai zinātājiem, līdz normālam paaugstinātam universālim, kas ir gandrīz premium automašīnas līmenī.

Jaunais Outback saglabājis visas šim modelim nepieciešamās īpašības, taču kļuvis līganāks, klusāks,

un dod vēl vairāk pārliecības, braucot pa jebkuru segumu. Būtībā tas laikam ir viss, ko no šīs mašīnas arī gribam. Pārējais tad laikam nāk bonusā."

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Normunds Avotiņš: "Un pats labākais, ka vadītājs nejūt, pa kurieni viņš brauc. Sēdekļi arī tādi mīksti. Es nezinu, kurš universālis kaut ko tādu spēj. Droši vien neviens, varbūt tikai lielie džipi Defender, LandCruiser, bet cik tie maksā?

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

SALONS

Laiks izpētīt, kas dzīvo centrālajā displejā, jo tā taču ir galvenā jaunā salona iezīme. No viduskonsoles pazudušas gandrīz visas mehāniskās pogas. Palikusi tikai elektriskā stāvbremze, pat autohold funkcija pārcelta uz ekrānu. Ko vēl mēs varam atrast? Nospiežam uz mašīnītes, un te ir viss, kas agrāk bija uz atsevišķām pogām. Ja mums nepatīk, ka adaptīvā cruise mašīnu paātrina pārlieku lēni, mēs varam ielikt dinamisko režīmu, lai raujas ātrāk. Skaļuma un staciju poga ir palikusi mehāniski taustāma.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu