Pieaug jaunu auto tirdzniecība reģionos

FOTO: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Līdz ar ekonomisko attīstību Latvijas reģionos pieaug pieprasījums pēc produktu un pakalpojumu pieejamības uz vietas, nevis tikai Rīgā.

Daugavpils, ko dēvē arī par Latvijas austrumu galvaspilsētu, strauji attīstās un aug. Uzņēmēji un patērētāji plāno savu laiku un arvien biežāk izvēlas saņemt produktus un pakalpojumus sev ērtā, pieejamā vietā, nevis 100 vai 200 km attālumā. Automobiļu iegāde nav izņēmums.

Māris Jansons, Auto 100 Latvijas filiāles vadītājs: "Mūsu darbības sākumā 2017.-2018. gadā mēs sajutām, ka interese par mūsu pārstāvēto zīmolu ir ne tikai no klienta, bet arī no potenciālajiem investoriem, kas būtu gatavi attīstīt Škoda autocentru."

SIA Auto Welle jau vairākus gadus ir autorizēts Škoda servisa partneris Latgales reģionā, un šīs veiksmīgās sadarbības turpinājums ir pievienošanās dīleru tīklam.

Māris Jansons: "Daugavpils nav tā vieta, kur grasāmies apstāties. Mums notiek aktīvas sarunas arī citos reģionos. Škoda pēc pirmajiem mēnešiem ir 2. vietā, sasniedzot 14% tirgus."

Iespējams, būtu vēl vairāk, taču Škoda Auto, tāpat kā citi ražotāji, sastopas ar piegādes kavējumiem pusvadītāju trūkuma dēļ. Importētāja vadītājs ir piesardzīgs prognozēs, un uz drīzu risinājumu necer.

Māris Jansons: "Es pieļauju, ka sešu mēnešu piegāde būs industrijas norma kādus pusotru, divus gadus."

Taču tas nenozīmē, ka Škoda apturēs jaunu modeļu iznākšanu un paletes atjaunošanu. Tuvākais notikums pašās gada beigās būs jaunās Fabia ienākšana tirgū.

Uz augšu
Back