Akumulatora prototipa, kas nodēvēts par Gemini 001, kapacitāte ir 203,7 kilovatstundas (kWh), kas arī ir aptuveni divas reizes lielāka nekā standarta Model S akumulatora 103,9 kWh. Telpas ziņā jaunā baterija aizņem tikpat daudz vietas kā Tesla baterija, taču sver par aptuveni 330 kilogramiem vairāk. Gemini prototipa augstais enerģijas blīvums tiek sasniegts, pateicoties retajiem izejmateriāliem kobaltam un niķelim, no kuriem gan laikā paredzēts atteikties. Uzņēmuma dibinātājs un izpilddirektors Mudžībs Ijazs (Mujeeb Ijaz) izdevumam caranddriver.com sacīja, ka galvenā uzmanība šobrīd tiek pievērsta "drošai" un "ilgtspējīgai" šūnu ķīmijai un "bezkonfliktu piegādes ķēdēm". Izklausās sarežģīti, bet patiesībā tas nozīmē litija dzelzs fosfāta (LFP) bateriju tehnoloģijas attīstīšanu un ķīmijas paplašināšanu, izmantojot šūnas ar patentētu katoda materiālu.
Nav zināms, kad un kādā formā ONE akumulators būs gatavs sērijveida ražošanai. Rekordbrauciens, kas notika 2021. gada decembrī, galvenokārt bija demonstrācija tam, kas ir iespējams ar elektrisko automašīnu akumulatoru tehnoloģiju. Lai kā, 1000 kilometri ir sniedzamības robeža, kas agri vai vēlu kritīs. Piemēram, Mercedes-Benz Plašpatēriņa elektronikas šovā CES Lasvegasā prezentēja elektrisku prototipu EQXX, kas ar vienu uzlādes reizi var nobraukt 1000 kilometrus. Vai šāds auto kādreiz nonāks uz konveijera, gan ir apšaubāms.