Divas Kanādas mediju kompānijas bloķē Krievijas propagandas kanālu RT

TVNET/LETA
Divas Kanādas mediju kompānijas bloķē Krievijas propagandas kanālu RT
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Russia Today.
Russia Today. Foto: Shutterstock

Reaģējot uz Krievijas iebrukumu Ukrainā, divas Kanādas mediju kompānijas svētdien nolēmušas bloķēt Krievijas propagandas kanālu RT.

"Rogers Communications" un "Bell" paziņoja, ka RT turpmāk vairs nebūs pieejams to sistēmās.

Kanādas kultūras mantojuma ministrs Pablo Rodrigess atzinīgi novērtējis "Bell" lēmumu par RT ierobežošanu, norādot, ka Krievija ved informācijas karu visā pasaulē.

"Rogers Communications" RT vietā pārraidīs attēlu ar Ukrainas karogu, atklāja ministrs.

"RT ir [Krievijas prezidenta Vladimira] Putina režīma propagandas zars. Tam šeit nav vietas," piebilda Rodrigess.

Arī Eiropas Savienība (ES) ir aizliegusi RT un ziņu aģentūru "Sputnik". Pagājušajā nedēļā ES noteica sankcijas RT galvenajai redaktorei Margaritai Simonjanai, nodēvējot viņu par centrālo figūru Kremļa propagandā.

Google" mātesuzņēmumā "Alphabet Inc" sestdien aizliedza RT un citiem kanāliem saņemt naudu par reklāmām to tīmekļa vietnēs, aplikācijās un "YouTube" video. Līdzīgi rīkojusies arī kompānija "Meta Platforms Inc".

RT sāka darbu 2005.gadā ar nosaukumu "Russia Today", un laika gaitā raidorganizācija ir paplašinājusies, raidot vairākās valodās, tostarp angļu, spāņu un arābu.

RT regulāri pārraida ziņas, kas labvēlīgas Krievijas ārpolitikai, un mēdz dramatizēt ziņas no valstīm, kurām ir saspringtas attiecības ar Kremli.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais