Krievijas propagandas medijs RT pārtrauc darbību ASV

TVNET/LETA
Krievijas propagandas medijs RT pārtrauc darbību ASV
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Russia Today.
Russia Today. Foto: Shutterstock

Krievijas propagandas medijs RT pārtrauks savu darbību ASV, paziņojusi tā galvenā redaktora vietniece Anna Belkina.

"Mēs esam bēdīgi un vīlušies, ka mūsu novatoriskajam kanālam "RT America" jāaiziet no ētera pēc vairāk nekā desmit gadiem un ka kompānijai, kas devusi tik daudz satura, izaicinošo ārējo apstākļu dēļ ir jāaptur vairums savu operāciju," pavēstīja Belkina.

Kā ziņots, Eiropas Savienība (ES) trešdien aizliedza pārraidīt Krievijas propagandas medijus RT un "Sputnik".

Sankcijas stājās spēkā līdz ar publicēšanu ES oficiālajā vēstnesī.

ES aizliegts pārraidīt RT kanālus angļu, vācu, franču un spāņu valodās - RT angļu valodā, "RT UK", "RT DE", "RT France", "RT en Español". ES aizliegta arī ziņu aģentūras "Sputnik" darbība.

Šos medijus aizliegts pārraidīt un aizliegts atbalstīt to pārraidi jebkādiem veidiem. Tostarp aizliegums attiecas arī uz interneta pakalpojumu sniedzējiem, interneta video koplietošanas platformām, kabeļtelevīzijas operatoriem un aplikācijām.

RT sāka darbu 2005.gadā ar nosaukumu "Russia Today", un laika gaitā raidorganizācija ir paplašinājusies, raidot vairākās valodās, tostarp angļu, spāņu un arābu.

RT regulāri pārraida ziņas, kas labvēlīgas Krievijas ārpolitikai, un mēdz dramatizēt ziņas no valstīm, kurām ir saspringtas attiecības ar Kremli.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu