PMLP atbild uz iedzīvotāju pārmetumiem par "dzīvās" rindas kārtību

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Edijs Pālens/LETA

Rīgā, Čiekurkalnā, pie Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) piektdienas rītā bija izveidojusies vairāku desmitu cilvēku gara rinda.

PMLP jau iepriekš informējusi, ka trīs aprīļa piektdienās būs iespēja noformēt un saņemt personu apliecinošos dokumentus tā sauktās "dzīvās" rindas kārtībā Čiekurkalnā esošajā Rīgas 1.nodaļā. PMLP pārstāve Madara Puķe LETA skaidroja, ka pārvalde pakāpeniski atsāk pirmspandēmijas apkalpošanas kārtību, kad klienti tiek pieņemti bez rindas, proti, klientiem tiek izdalīts noteikts skaits numuriņu, lai varētu kontrolēt vienā darba dienā apkalpojamo cilvēku skaitu.

Šāda darba organizēšanas kārtība tika ievērota arī pirms pandēmijas, kad nereti tāpat kā šodien Rīgas 1.nodaļā veidojās rinda, jo klienti tiek apkalpoti nevis konkrētā laikā, bet rindas kārtībā.

Kāda sieviete bija sociālajā tīklā "Twitter" ierakstījusi, ka rindā stāvošajiem īsi pirms plkst.10 paziņots, ka viņi var doties mājās. Puķe skaidroja, ka rindā stāvošajiem bija izdalīts konkrēts numuriņu skaits, un, lai pārējie klienti bezjēdzīgi negaidītu, PMLP darbinieki informējuši, ka šodien vairs netiks apkalpots vairāk klientu.

"Precīzi šāda apkalpošanas kārtība bija pirms pandēmijas - darbinieki izdalīja numuriņus no rīta, lai varētu kontrolēt rindu un izvairīties no situācijas, ka, piemēram, plkst.15 tiek konstatēs, ka 100 cilvēki ir [bezjēdzīgi] stāvējuši rindā sešas stundas," uzsvēra Puķe.

Viņa atgādināja, ka jau iepriekš PMLP izplatījusi informāciju, ka no 16.maija tās teritoriālajās nodaļās atsāks noformēt un izsniegt personu apliecinošus dokumentus rindas kārtībā, neveicot iepriekšēju pierakstu.

PMLP īpaši lūdz klientus būt pieklājīgiem pret pārvaldes darbiniekiem, kuri intensīvas slodzes apstākļos strādā, lai apkalpotu klientus pēc iespējas ātrāk.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu