Orģinālaprīkojuma riepas vairo to atpazīstamību

TVNET Auto
Orģinālaprīkojuma riepas vairo to atpazīstamību
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Continental riepas ir īpašas ar to, ka katra trešā mašīna no konveijera noripo ar šīm riepām. Tā ir sava veida garantija no automašīnu ražotājiem, ka riepa atbilst augstākajiem standartiem.

Continental produkti ir plaši pazīstami autoentuziastu vidū. Lieliska veiktspēja dažādos laikapstākļos un arī pie ekstrēmākiem ekspluatācijas režīmiem. Plašs modeļu klāsts, kas allaž tiek papildināts un uzlabots ar modernām inovācijām un atjauninājumiem. Arī šosezon no Continental puses ir vairāki jaunumi.

Šajā vasaras riepu sezonā Continental priekšplānā izvirza divus riepu modeļus. Elitārākais no tiem ir Sport Contact 7.

Oskars Krampāns, Autoriepu nams direktors saka, ka Sport Contact 7 ir jau tā labas riepas SP6 evolūcija un "par to, ka riepa kļuvusi labāka, varam pārliecināties pēdējos testos". 

Šī ir izteikti sportisku mašīnu riepa bet pielāgota kā mazām mašīnām, tā sportiskiem džipiem. No citām Continental ātrgaitas riepām šī atšķiras ar īpatnējām gropēm sānu daļā.

Oskars Krampāns norāda, ka sānu daļa ir Continental inovācija. Sānu rievas kā kabatas, kas pie akvaplanēšanas ūdeni izmet ārā. Jaunā tehnoloģija ļauj izvairīties no pārlieku daudziem sānu iegriezumiem, kas samazina saķeres laukumu un stabilitāti.

Oskars Krampāns: "Sanāk, ka viss veltīts tam, ka straujos līkumos sānu daļa strādā sānu daļa pēc iespējas gludāka, bet nezaudētu saķeri uz slapja asfalta."

Raidījuma TV Auto ziņas vadītājs Normunds Avotiņš: "Patiesībā ar jauno SP7 var braukt trasē, jo riepa salīdzināma ar pusslikiem un to nevajag uzkarsēt tik ļoti." 

Cita ievērības cienīga riepa ir Ultra Contact. Šī riepa radikāli atšķiras no Sport Contact gan pēc uzbūves, gan pielietojuma. Tikai, kā norāda Krampāns, šī ir pirmā riepa, kas nav oriģinālais aprīkojums. Tas nozīmē, ka mašīnas uz konveijera tās nedabū.

Viens no Continental ultra high performance riepu trūkumiem ir diezgan straujš nodilums, kas arī loģiski - ja riepa nedilst, tā nestrādā. Ultra Contact ir sava veida kompromiss.

Oskars Krampāns: "Palielināts nobraukums par 17%, un tā ir ekonomiskākā riepa, ja rēķina patēriņu uz 100 km. Otrs jaunums - tā ir ļoti klusa. Iekšpusē ir skaņas valnīši, kas slāpē skaņu."

Tāpat jāpiebilst, ka Conti Ultra Contact raksturīga demokrātiska izmēru izvēle, proti, riepas pieejamas izmērā no 14 līdz 20 collām. 

Tā kā Continental riepas nav no lētākajām, pagalam negribētos tās apskādēt. Ja tā tomēr gadīsies, pircēju sargās papildu garantija, ko apstiprinās īpaša uzlīme ar unikālu QR kodu.

Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu