Pret "Pasažieru vilciena" tīmekļa vietni vērsti DDoS uzbrukumi

Biļešu tirdzniecība internetā ir atjaunota
TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
"Pasažieru vilciens".
"Pasažieru vilciens". Foto: LETA

VAS "Pasažieru vilciens" biļešu tirdzniecība internetā ir atjaunota, informēja uzņēmums.

Atjaunota ir gan uzņēmuma tīmekļu vietnes darbība, gan elektronisko biļešu tirdzniecība tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē.

Iepriekš ziņots, ka trešdienas pēcpusdienā tika traucēta "Pasažieru vilciena" biļešu tirdzniecība uzņēmuma mājaslapā, kā arī mobilajā lietotnē.

Uzņēmuma pārstāve Sigita Zviedre aģentūrai LETA skaidroja, ka "Pasažieru vilciena" tīmekļa vietne piedzīvo DDoS jeb piekļuves atteices kiberuzbrukumu.

Uzbrukums sācies 1.jūnija plkst.11, pieprasījumu skaitam turpinot viļņveidīgi palielināties un ietekmējot "Pasažieru vilciena" tīmekļa vietnes darbību.

Vienlaikus Zviedre sacīja, ka lietotāju dati ir drošībā, uzbrukums noticis tīmekļa vietnes infrastruktūrai.

Jau ziņots, ka 2021.gadā "Pasažieru vilciens" pārvadāja 11,194 miljonus pasažieru, kas ir par 12,8% mazāk nekā 2020.gadā.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu