Pirmais pasūtījums nebija jāgaida ilgi, un tas nāca no autoražotāja Kemnicā, prasot izstrādāt sešu cilindru dzinēju vidēja darbības rādiusa auto, kā arī pilnīgi jaunu standarta astoņu cilindru dzinēju. Tam sekoja vēl citi, piemēram, pagriežama riteņu ass un piecu cilindru radiālais dzinējs ar gaisa dzesēšanu kravas transportlīdzekļiem.
"Porsche" atrod mājvietu Cufenhauzenē
Ferijs uzņēmuma vārdā jau 1937. gadā iegādājās zemes gabalu Spitalwaldstrasse 2, kur joprojām mājo "Porsche Werk 1" jeb "Porsche Exclusive Manufaktur". Ražotnes būvniecība sākās 1937. gadā, un jau 1938. gada 25. jūnijā uzņēmums varēja uz to pārcelties.
Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir globāls, "Porsche" sirds un patiesās mājas joprojām ir Cufenhauzenē, Štutgartē. Šeit dzima pirmais īstenais "Porsche" un joprojām tiek ražoti gan dzinēji, gan sporta auto – "911", "718 Cayman", "718 Boxster" un pilnībā elektriskais "Taycan". Auto nozarē šo ražotni unikālu padara tas, ka standarta auto top uz tās pašas ražošanas līnijas, kur sacensību spēkrati.
"Porsche" izpētes un attīstības centrs kopš 1971. gada atrodas Veizahā, Ludvigsburgā mīt pēcpārdošanas eksperti, tikmēr viena no pasaulē modernākajām automašīnu rūpnīcām ir Leipcigā. Tā tika uzbūvēta 2002. gadā, būtiski modernizēta 2016. gadā, šeit pilnībā tiek ražoti tādi modeļi kā "Panamera" un "Macan".
Unikāls sporta auto, kas līdz sacensībām netiek
1947. gadā "Porsche" inženieri saņēma pasūtījumu no itāļu sporta auto ražotāja un zīmola "Cisitalia" radīt automobili "Grand Prix" sacensībām. Dzima "Type 360", kas apsteidza savu laiku - to darbināja 1,5 litru, 12 cilindru motors ar turbokompresoru, un tam bija pieejama visu riteņu piedziņa. "Type 370" bija plānots divu litru, astoņu cilindru bokserdzinējs, lai ar šo auto varētu piedalīties izturības sacensībās, piemēram, "Mille Miglia". Diemžēl Turīnas autoražotājam aptrūkās līdzekļu, tāpēc tālāk par testēšanu šie auto netika attīstīti.